Even voorstellen
Moderator: Beheerdersteam
-
V4lve Lover
- Berichten: 104
- Lid geworden op: ma 23 sep 2019, 12:02
- Locatie: Ravenstein
Even voorstellen
Goedemiddag,
Ik ben Florick, 24 Jaar. Mijn interesses zijn buizenelektronica, meetapparatuur. Ik heb diverse versterkers en buizentesters gebouwd.
Ik ben behoorlijk handig in Eagle 7.5 dus als er ooit een printplaat voor een project getekend moet worden.
Ik ben Florick, 24 Jaar. Mijn interesses zijn buizenelektronica, meetapparatuur. Ik heb diverse versterkers en buizentesters gebouwd.
Ik ben behoorlijk handig in Eagle 7.5 dus als er ooit een printplaat voor een project getekend moet worden.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Even voorstellen
Welkom!
Haalt de gemiddelde leeftijd hier een behoorlijk stuk naar beneden.
Haalt de gemiddelde leeftijd hier een behoorlijk stuk naar beneden.
Re: Even voorstellen
Welkom florick!
Gelukkig komen er wat meer jongeren hier, ben ik niet meer zo alleen haha
Gelukkig komen er wat meer jongeren hier, ben ik niet meer zo alleen haha
Re: Even voorstellen
Ik weet haast 100% zeker dat daar een beroep op doe FlorickV4lve Lover schreef:Goedemiddag,
Ik ben Florick, 24 Jaar. Mijn interesses zijn buizenelektronica, meetapparatuur. Ik heb diverse versterkers en buizentesters gebouwd.
Ik ben behoorlijk handig in Eagle 7.5 dus als er ooit een printplaat voor een project getekend moet worden.
Leuk is dat ik ook gek ben van meetapparatuur en buizentesters heb ik ook Hickok TV3Bu en een utracer 3.5 van Ronald Dekker
Heb er alleen wat langer over gedaan
Re: Even voorstellen
Ravenstein staat in zijn profields23man schreef:We missen alleen nog je woonplaats voor de statistieken.
-
V4lve Lover
- Berichten: 104
- Lid geworden op: ma 23 sep 2019, 12:02
- Locatie: Ravenstein
Re: Even voorstellen
Welkom Florick
Ravenstein, tjonge heb daar in de jaren '70 gewerkt aan het gasverdeelstation/gasexportstation. Zwaar bewaakt en gebarricadeerd wegens terroristische dreiging.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Even voorstellen
Volgens mij is jouw cv zo dik als het telefoonboek van Amsterdam!Pjotr schreef:Welkom FlorickRavenstein, tjonge heb daar in de jaren '70 gewerkt aan het gasverdeelstation/gasexportstation. Zwaar bewaakt en gebarricadeerd wegens terroristische dreiging.
Re: Even voorstellen
Ja klopt wel. Altijd de dingen gedaan die ik zelf leuk vond/vind. Nadeel is wel dat ik nu met een dermate verknipt pensioen zit dat dat netto weinig oplevert. Dit was tijdens mijn studie als vakantiebaan bij de RTD (Röntgen Technische Dienst). Een bedrijf wat niet-destructief materiaal onderzoek doet. Onze taak was de lassen van de exportleidingen te fotograferen met röntgen. Een pijpje van 1m10 waar aardgas op 150 bar doorheen fietst wil men liever niet zien scheuren.... 
