De 14e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden te Beetsterzwaag
de bedenkers
locatie: Beetsterzwaag "Ons Huis"
Bijdrage per persoon: ca. 50 euro/ aantal deelnemers
eten en drinken voor eigen rekening
de zaal is van ca. 9.00 tot 17.00 uur open !!!!!!
rond 10.00 uur is er koffie met cake
De liefhebbers / deelnemers zijn:De huur van de zaal is € 50 voor de hele dag
koffie met cake € 1,20
frisdrank/koffie a €1,-
alcoholisch €1,20
1: Rudy - Neemt mee Aune Dac, Daphile Streamer, Aussie Amp, Oenez voorversterker, Sb-acoustics ARA, wedstrijdspeakers, Frugalhorn mk3 Alpair7
2: Hannesie
3: Audiomaniacs
4: Ds23man - Neemt mee de Fusion 567
5: Zweitse
6: Weidok
7: Gerjan - Parure mkII
8: Richard (met worst!)
9: Henkjan
10: Pappaleo
11: Dre - Neemt mee een Twisted Pear audio Buffalo mk2 en ScanSpeak A4 mkII
12: Ynze
13: Homer
14: Wigbert - Audax 2-weg
15: Bauke
16: Architect
17: Hardbats (onder voorbehoud)
18: Henkjan - Mini Nescio's
19: jvenema - Dayton project
20: Democles - Glaswerk..
21: dwijtsma
22: Thomox
LOCATIE : Beetsterzwaag "Ons Huis" Hoofdstraat 79
(ingang aan achterkant alleen laden en lossen !!! )
De Lunch:
Iedereen moet zelf een broodje en ander drinken meenemen o.i.d
TIJDEN: Luisteren van ca 10.00 tot 16.30 uur.
Begin van de dag om ca. 09:00 tot 11.00 uur lossen, opbouwen en inrichten
Einde van de dag om a. 16.30-17.00 uur afsluiten, inladen en opruimen.
voor het hek links is de (achter)ingang
dus alleen voor laden en lossen
