ZBA CA versterkers bouwen
Moderator: Beheerdersteam
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Is met de LM3886 zoals ie nu zit niet handig. Maar dit gaat werken zo!
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Voor normaal huiskamergebruik kunnen er wel 2 printen op 1 zo'n koelblok (b.t.w. de printen zijn 8cm x 11 cm).audiomanics schreef:Ik weet niet zeker (heb de maten niet) maar misschien kunnen de printen verticaal geplaatst worden? Dan heb je helemaal een bak ruimte...de printen zelf hoeven namelijk helemaal niet haaks op de heatsinks te staan..
Kees
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Snap ik niet.. er zitten toch nog geen schroefgaten in het koellichaam? Maar als de printen 11cm breed zijn en de koellichamen 10 hoog, dan is het wat moeilijker.. de printen tegen het koellichaam monteren is ook nog een mogelijkheid, elco's aan de andere kant ivm de hoogte.. of het IC tegen de onderzijde..Shadow schreef:Is met de LM3886 zoals ie nu zit niet handig. Maar dit gaat werken zo!
Kees
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Ik geloof niet dat dat nodig is, het gaat passen zo. Ik kom nog wel in de lucht voor een frontje 
Re: ZBA CA versterkers bouwen
De printen zijn 8cm breed en de blokken 7cm hoog> wordt hem nietaudiomanics schreef:Snap ik niet.. er zitten toch nog geen schroefgaten in het koellichaam? Maar als de printen 11cm breed zijn en de koellichamen 10 hoog, dan is het wat moeilijker.. de printen tegen het koellichaam monteren is ook nog een mogelijkheid, elco's aan de andere kant ivm de hoogte.. of het IC tegen de onderzijde..Shadow schreef:Is met de LM3886 zoals ie nu zit niet handig. Maar dit gaat werken zo!
Kees
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Zat eerder te denken een blonde, Duitse Helga met van die rollen ( haar) naast de oren.
Re: ZBA CA versterkers bouwen
En dan herr Flick & von Smallhausen er nog bij zekerds23man schreef:Zat eerder te denken een blonde, Duitse Helga met van die rollen ( haar) naast de oren.
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Was geen plaats om het zo te doen ? Wordt een stuk minder breed.
Anne
Anne
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Nope, het geheel is nu slechts 35cm op het breedstepunt hoor, niet zo dramatisch als het lijkt.
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Mwah, das toch niks bijzonders? viewtopic.php?p=1791151#p1791151 Printje zelf is 32mm hoog incl. montagebusjes, dus moet ook wel in een 1U (44 mm hoog) kunnenShadow schreef:De printen zijn 8cm breed en de blokken 7cm hoog> wordt hem nietwou es een kast hebben die minder dan 2H is en toch een CA er in proppen
oh dat had ik met die van Ton al gedaan
![]()
Re: ZBA CA versterkers bouwen
??? Die hoeven niet per se rechtop hè
Anders ruil je ze maar voor passende. En bij Conrad score je wel een ultra platte trafo 
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Ja? Die heb ik nog niet voorbij zien komen
Maar de lijnen zijn uitgezet hoor, zo wordt ie.
Maar de lijnen zijn uitgezet hoor, zo wordt ie.
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Mwah, met zulke beplating heb je die profielen helemaal niet nodig voor de koeling
De volgende rond?
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Ook al staan er geen buizen op Kan ik dit toch wel een heel mooi Ontwerp vinden
:goedzo:ty
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac
knuisje schreef:Beter wel coaxkabel, bijvoorbeeld zoiets.Shadow schreef:mag ik voor de coaxial in/outputs gewoon afgeschermde signaaldraad pakken of moet dit coaxkabel zijn? Stukjes die bij de Afdac
zaten zijn te kort
Ik heb op de Toslink ingang een hikje, dat zit er al in sinds de bouw, het maakt ook niet uit wat voor bron er aan hangt en welke Toslink ingang. Kan dit te maken hebben met de gebruikte kabel tussen dac en Toslink ingangen? Ik heb daar nu normale afgeschermde kabel gebruikt, geen coax oid.
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac
Dat je een Toslink überhaupt aan de praat hebt gekregen met een afgeschermd stukje snoer........Shadow schreef:knuisje schreef:Beter wel coaxkabel, bijvoorbeeld zoiets.Shadow schreef:mag ik voor de coaxial in/outputs gewoon afgeschermde signaaldraad pakken of moet dit coaxkabel zijn? Stukjes die bij de Afdac
zaten zijn te kort
Ik heb op de Toslink ingang een hikje, dat zit er al in sinds de bouw, het maakt ook niet uit wat voor bron er aan hangt en welke Toslink ingang. Kan dit te maken hebben met de gebruikte kabel tussen dac en Toslink ingangen? Ik heb daar nu normale afgeschermde kabel gebruikt, geen coax oid.
