Passed out.
Moderator: Beheerdersteam
Re: Passed out.
NUray5150 schreef:Zal ook wel de laatste zijn...benieuwd wanneer ie in het verkoop topic terecht komt...dre schreef:Dit was de eerste.
Ja, inderdaad, duurde wel ruim 4 jaar, maar toch...
Zou wel leuk zijn als degene die hem gaat overnemen (er voor het gemak uitgaand dat het een forumlid betreft) ook in dit topic zou afbouwen.
Zou wel leuk zijn als degene die hem gaat overnemen (er voor het gemak uitgaand dat het een forumlid betreft) ook in dit topic zou afbouwen.
Ik zat dit vanmiddag nog te lezen, ik dacht ik maak de opmerking niet
Ik twijfel, maar heb al genoeg versterker werk liggen, dus ik ben sterk
Ik twijfel, maar heb al genoeg versterker werk liggen, dus ik ben sterk
- Leeuwarden
- Leeuwarden
Tja, ik weet niet of snel klaar een overweging is of moet zijn als je met zo'n soort versterker als dit begint.
Lijkt me dat je dan beter iets van een Hypex ofzo kunt nemen. dan ben je in principe met een paar avondjes klaar.
Lijkt me dat je dan beter iets van een Hypex ofzo kunt nemen. dan ben je in principe met een paar avondjes klaar.
Ja dat valt tegen, Dre gaf gedurende de bouw ook al aan dat hij speakers bouwen leuker vind...
Jawel maar dan woon je in een Vinexwijk. Anders in een landhuis...ray5150 schreef:Tja, ik weet niet of snel klaar een overweging is of moet zijn als je met zo'n soort versterker als dit begint.
Mmmh, zo had ik het nog niet bekeken. wel origineel gevonden.Pjotr schreef:Jawel maar dan woon je in een Vinexwijk. Anders in een landhuis...ray5150 schreef:Tja, ik weet niet of snel klaar een overweging is of moet zijn als je met zo'n soort versterker als dit begint.
Ik vraag me af hoe ik dan de CA versterker en zijn toekomstige opvolger/grote broer moet plaatsen.
Ah, je hebt wel verhuisplannen ?dre schreef:Ik trek wel een bestaand landhuis in.
Flat of alternatieve boerderij?Mmmh, zo had ik het nog niet bekeken. wel origineel gevonden.![]()
Ik vraag me af hoe ik dan de CA versterker en zijn toekomstige opvolger/grote broer moet plaatsen.
- VintageHarry
In de rubriek "Aangeboden" ?ray5150 schreef:Ik vraag me af hoe ik dan de CA versterker en zijn toekomstige opvolger/grote broer moet plaatsen.
Anne
Ik heb de 1e pagina van dit draadje van je nog eens gelezen en dat lijkt mij wel heel verstandig. Wie gaat er nou ook een alpeh 5 bouwen met platjes als onderdelendre schreef:Ik trek wel een bestaand landhuis in.