HK DAC vragentopic
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: HK DAC vragentopic
Ik heb er zelf geen last mee maar ik heb er dan ook de standaard NE op zitten. Het beschreven fenomeen lijkt meer op instabiliteit. Heb het printje nog eens bekeken en de hf voedingsontkoppeling in nou niet bepaald overdreven. En daar zijn de LM's meer gevoelig voor dan de NE's. Kan zijn dat de LM49990 hier wat vergevingsgezinder is dan de LM4562.
