The Big Tube!
Moderator: Beheerdersteam
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: The Big Tube!
Dank je! 95% van alle bouwsels hier is het standaard rechthoekige blok, dat is intussen zo eindeloos uitgemolken...metabaron schreef:Mooi zo een afwijkend ontwerp
Re: The Big Tube!
De bekende luidsprekerbox.anonamemouse schreef:Dank je! 95% van alle bouwsels hier is het standaard rechthoekige blok, ...
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: The Big Tube!
Fantastisch ontwerp om te zien! Hopelijk klinkt het het zo goed als het er uit ziet 
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: The Big Tube!
Die komt echt niet uit de W1 hoor...Walt schreef:Die combinatie midhoog komt me bekend voor!
Laatst gewijzigd door anonamemouse op zo 23 jun 2019, 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: The Big Tube!
De delen op zich klinken allemaal fantastisch... Maar dat is geen garantie voor het totaal.hardbats schreef:Fantastisch ontwerp om te zien! Hopelijk klinkt het het zo goed als het er uit ziet
Nog een paar weekjes hoop ik!
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: The Big Tube!
Zo dan... Maak ik effe een tiepvaud... Inderdaad de W1.Walt schreef:Ik zat eerder aan de W1 te denken... of mijn eigen speakers.
Re: The Big Tube!
Ga je ook dezelfde aansturing toepassen? Dus passief filter met ASP voor de dipoolcorrectie van de mid?
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: The Big Tube!
De huidige opzet is helemaal passief. Als ik een koper kan vinden voor mijn versterkers wil ik naar actief voor het laag. En dan ook MFB gaan toepassen als dat in een meer uitgewerkt stadium is.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: The Big Tube!
Gaaf hoor, echt weer eens wat anders
benieuwd hoe het gaat klinken if ready.
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: The Big Tube!
Dat gaat nog een beetje experimenteren worden.Walt schreef:Op welke frequentie filter je tussen het laag en de mid?
Gr. Walter
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: The Big Tube!
Beide buurvrouwen zijn niet bepaald appetijtelijk...hannesie schreef:Wie of wat moet je op een afstand houden, de buurvrouw?
Dit zijn de pootjes onder het platform.
Re: The Big Tube!
Slim dat je de spuitnevel als secundaire toepassing die van onkruidverdelger bedacht hebt 
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: The Big Tube!
"Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis"...
Helaas vergaten ze te vermelden dat die twee niet direct opeenvolgend zijn, maar dat er een week of drie tussen zitten...
Helaas vergaten ze te vermelden dat die twee niet direct opeenvolgend zijn, maar dat er een week of drie tussen zitten...
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: The Big Tube!
Vandaag besteld, morgen in huis.
Alleen niet in mijn huis... Dat duurde vier weken.
Alleen niet in mijn huis... Dat duurde vier weken.
