ZBA CA versterkers bouwen
Moderator: Beheerdersteam
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Ja, als je de ongeïsoleerde versie van de LM gebruikt zoals ik zelf heb gedaan.Shadow schreef:Oh ik kreeg dit eens van Knuistermans als alternatief voor pastaff kijken hoor, Bergquist ofzo?
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Ah, op die manier. Dacht dat de ongeïsoleerde helemaal niet meer geleverd werden. Maar evengoed, om het maximale vermogen uit de LM3886 te kunnen halen is de koeling wel kritisch.
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Het heeft in de eerste 2 geen problemen opgeleverd volgens mij, in Alphen heeft de eindbak de hele dag vol open gestaan in de achterste kamer, was nog heel daarna 
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Het gaat ook niet stuk maar de beveiliging komt wat eerder in bij 4 ohm speakers. Met normaal huiskamergebruik merk je er ook niks van.
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Dat was geen normaal huiskamergebruik, dat was de hele dag vol open op de Coppers en de Refmons van Jan 
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Even wachten op een hete zomer ?Pjotr schreef:Het gaat ook niet stuk maar de beveiliging komt wat eerder in bij 4 ohm speakers. Met normaal huiskamergebruik merk je er ook niks van.
Anne
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Nee hoor, draait al een zomer, vorig jaar was het nou niet echt koud he? heeft het hele jaar door zo'n 18u per dag aangestaan.
- tonvandeacker
- Berichten: 867
- Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 8:26
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Ziet er goed uit Joram
Word de 1na de beste die je nog moet gaan bouwen
Word de 1na de beste die je nog moet gaan bouwen
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Dylan heeft daar eens een liedje over geschreven, in de uitvoering van 'the band' vind ik hem het mooist;
[ Bekijk op youtube ]
Komt goed
[ Bekijk op youtube ]
Komt goed
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Daar heeft Dylan ook nog een ander liedje over geschreven:tonvandeacker schreef:Ziet er goed uit Joram
Word de 1na de beste die je nog moet gaan bouwen
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Dat gaat er al op lijken (met hulp van Freeskees natuurlijk, die nu Laserkees gaat heten
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28478
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Waarom zijn de teksten boven de knoppen en ertussen niet netjes gecentreerd?
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Om de zelfbouw te benadrukken ?ds23man schreef:Waarom zijn de teksten boven de knoppen en ertussen niet netjes gecentreerd?
Anne
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Die zijn gecentreerdds23man schreef:Waarom zijn de teksten boven de knoppen en ertussen niet netjes gecentreerd?
(De knoppen zitten uit het midden)
- pappaleo
- Berichten: 12408
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Ze staan in dezelfde richting uit het midden als waar het - ook scheve - rechthoekje met shadow naar wijst. Zo valt het minder op

- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Re: ZBA CA versterkers bouwen
er moeten nog een paar kleine "edelsteentjes" (de 3mm powerled en de 3mm statusled.) voor en daarmee is het wel gecentreerd..
Maar die gaatjes zitten er nog niet in..
Kees
Maar die gaatjes zitten er nog niet in..
Kees
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Psiesaudiomanics schreef:er moeten nog een paar kleine "edelsteentjes" (de 3mm powerled en de 3mm statusled.) voor en daarmee is het wel gecentreerd..
Maar die gaatjes zitten er nog niet in..
Kees
- tonvandeacker
- Berichten: 867
- Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 8:26
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Strak hoor.....nog even wachten en dan kunnen de Prestigious Two er op aan gesloten worden.
Ben zeer benieuwd hoe dat gaat klinken....
Ben zeer benieuwd hoe dat gaat klinken....
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Komt nog een wijziging in/aan het front hoor, Kees gaf een goeie hint in de richting
verder ben ik over de manier van in en uitschakelen nog niet helemaal eruit. (Draaien of druktoets)
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Zooooo we komen steeds meer in de richting...
Ledjes nog in het front, luidspreker terminals en dc beveiliging nog
Ledjes nog in het front, luidspreker terminals en dc beveiliging nog
