Plate amp of losse versterker kan allebei, net wat je handiger vindt. Als je voor een losse versterker gaat, is het handig als je hoog- en laagdoorlaatfilters in kan stellen. Dan kom je gauw uit op modellen met een ingebouwde DSP. Verder kan je met een DSP compenseren voor staande golven in de kamer of voor een te kleine behuizing, dus ook bij een plate amp heeft het de voorkeur dat er een DSP ingebouwd is. Bijvoorbeeld https://www.thomann.de/nl/behringer_nx3000d.htm (let op de -D) is met DSP.
Bij de Behringer NX-reeks zal je de ventilator overigens moeten vervangen door een stiller type.
8 inch subwoofer: CSS Trio8 of .....
Moderator: Beheerdersteam
Re: 8 inch subwoofer: CSS Trio8 of .....
Dankjewel voor de info. Is het een optie om de behringer in te bouwen, met 12 of 14inch pc ventilators voor de koeling?
Moet ook nog ff kijken hoe ik zo'n nx3000 aansluit op de Yamaha 7.1 receiver die hier nu staat.
Moet ook nog ff kijken hoe ik zo'n nx3000 aansluit op de Yamaha 7.1 receiver die hier nu staat.
