8 inch subwoofer: CSS Trio8 of .....

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Chocomel
Berichten: 1061
Lid geworden op: ma 21 sep 2015, 21:42

Re: 8 inch subwoofer: CSS Trio8 of .....

Bericht door Chocomel »

Plate amp of losse versterker kan allebei, net wat je handiger vindt. Als je voor een losse versterker gaat, is het handig als je hoog- en laagdoorlaatfilters in kan stellen. Dan kom je gauw uit op modellen met een ingebouwde DSP. Verder kan je met een DSP compenseren voor staande golven in de kamer of voor een te kleine behuizing, dus ook bij een plate amp heeft het de voorkeur dat er een DSP ingebouwd is. Bijvoorbeeld https://www.thomann.de/nl/behringer_nx3000d.htm (let op de -D) is met DSP.

Bij de Behringer NX-reeks zal je de ventilator overigens moeten vervangen door een stiller type.
Madrox
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 22 jul 2019, 20:39

Re: 8 inch subwoofer: CSS Trio8 of .....

Bericht door Madrox »

Dankjewel voor de info. Is het een optie om de behringer in te bouwen, met 12 of 14inch pc ventilators voor de koeling?
Moet ook nog ff kijken hoe ik zo'n nx3000 aansluit op de Yamaha 7.1 receiver die hier nu staat.
Plaats reactie