DIY C1 met weinig karakter
Moderator: Beheerdersteam
Re: DIY C1 met eigen karakter
het heeft me €300 gekost. Maar ik kan natuurlijk m'n AMT's ook wegflikkeren, die zijn niet meer om aan te zien. Heeft me uiteindelijk meer dan €600 gekost, inclusief een bult ergenis.
Laatst gewijzigd door Thomox op vr 28 jun 2019, 20:31, 2 keer totaal gewijzigd.
De bedrading is verlijmd in de baffle. Dan zou de tweeter tijdens het spuiten aan het draadje moeten hangen. Hij heeft me verzekerd dat het goed afgeplakt zou worden....dre schreef:Waarom heb je die tweeter er niet uitgehaald eigenlijk?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Waar heb je dit laten doen Thomas? Hier in de buurt ergens vermoedelijk?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Ah, fout nummer 1. Laat nooit iets spuiten door een autospuiter: ramp gegarandeerd.
Fout 2: vermoedelijk is er in de afspraak gesproken over spuitklaar aanleveren, dat betekent bij de autospuiter alle voorbewerking incl grondlagen en spuitplamuur zodat hij alleen maar de laatste laklaag er overheen kan trekken.
Fout 2: vermoedelijk is er in de afspraak gesproken over spuitklaar aanleveren, dat betekent bij de autospuiter alle voorbewerking incl grondlagen en spuitplamuur zodat hij alleen maar de laatste laklaag er overheen kan trekken.
Laatst gewijzigd door ds23man op vr 28 jun 2019, 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is echt wel heel erg. Het lijkt me dat je een schadevergoeding kunt gaan eisen voor de materiaalkosten (beschadigde AMT's, MDF, bedrading e.d.) of er verzekeringswerk van kunt maken. Zeer triest dat dit na zoveel werk gebeurd. Kan me goed voorstellen dat dit heel zwaar valt. Sterkte en hoop op een goed afloop!
Heb je de mdf voorbereid met een sealer en daarna met grondverf ?
Hij heeft mij verzekerd dat hij het MDF goed zou gronden (5/6/7 lagen heeft hij genoemd). Hij wist de staat, ik heb hem foto's laten zien van hoe ik het aan zou leveren.. Hij zou van begin tot eind het spuitwerk uitvoeren.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Als je de foto's van aflevering bekijkt zijn ze bami kaal afgeleverd.meanman64 schreef:Heb je de mdf voorbereid met een sealer en daarna met grondverf ?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Moet trouwens zeggen dat de topictitel wel heel toepasselijk is geworden.....

Twee complete speakers netjes spuiten met 6 lagen grondverf voor 300 euro? Zou eerder 1500 euro verwachten gezien de enorme hoeveelheid werk en complexe vormen...
Re: DIY C1 met weinig karakter
Tja, geen idee.. ik heb gewoon geinformeerd en hij had er wel vertrouwen in...
Wauw wat een gepruts zeg... Ben je dr al uit wat je nu gaat doen ? Dit moet gewoon beter.... (Moet hij dus doen)
Uit ervaring in mdf spuiten , 2 lagen sealer op de gezaagde kopse kanten en daarna 2 a 3 lagen grondverf .Thomox schreef:Hij heeft mij verzekerd dat hij het MDF goed zou gronden (5/6/7 lagen heeft hij genoemd). Hij wist de staat, ik heb hem foto's laten zien van hoe ik het aan zou leveren.. Hij zou van begin tot eind het spuitwerk uitvoeren.
Als jij het ook nog even uit je bericht wilt halendre schreef:Even weghalen a.u.b.Thomox schreef:In wierden, bij xxxxxxx schadehersteller.. Weet niet of ik namen mag noemen?
Hij heeft nog geen herstel kans gehad toch?
Ik heb ook overal zwart MDF V313 gebruikt, behalve het afwerkdekje, maar die is ook prima gespoten...dre schreef:Eigenlijk ook altijd werken met V313 i.p.v. 'gewoon' MDF.
Geregeld!Thomox schreef:Als jij het ook nog even uit je bericht wilt halendre schreef:Even weghalen a.u.b.Thomox schreef:In wierden, bij xxxxxxx schadehersteller.. Weet niet of ik namen mag noemen?
Hij heeft nog geen herstel kans gehad toch?
Tja,dan heb je genoeg gedaan.Thomox schreef:Ik heb ook overal zwart MDF V313 gebruikt, behalve het afwerkdekje, maar die is ook prima gespoten...dre schreef:Eigenlijk ook altijd werken met V313 i.p.v. 'gewoon' MDF.