Het laag is ook zeer vol en muzikaal aanwezig. Soms iets té. Ik zit dan te denken aan mijn akoestiek of een kleine aanpassing in mijn speaker.
Hoe kan ik het laag in de vivace 2012 iets temperen waardoor het laag niet te luid klinkt of naar de voorgrond komt?
Ik zat te denken aan:
- om de baspoort af te dichten (kast dus gesloten maken, eventueel vullen met een glaswol o.i.d..)
- baspoort te vullen (lees kleinere door gang)
- baspoort met luchtig materiaal (pretex oid)
- het onderste deel van de kast opvullen met pritex (of iets anders? Wat?)
- kasten op spikes zetten??
- langer wachten tot dat ze helemaal ingespeeld zijn?
- iets anders???
Wie heeft ervaring en kan enige tips geven?
Thx alvast.
