The Big Tube!
Moderator: Beheerdersteam
- anonamemouse
Re: The Big Tube!
WOW!!!
Volgens mij ziet alles er goed uit!
Heeft iemand een suggestie voor de aansluitingen van de bekabeling? Het filter wordt een extern kastje, maar op de mid/hoog afdeling heb ik niet genoeg ruimte voor een fatsoenlijke koppeling...
Volgens mij ziet alles er goed uit!
Heeft iemand een suggestie voor de aansluitingen van de bekabeling? Het filter wordt een extern kastje, maar op de mid/hoog afdeling heb ik niet genoeg ruimte voor een fatsoenlijke koppeling...
Ik heb er geen woorden voor Prachtig
Doe mij er ook maar 2 ik heb een 65+ kaart helpt dat
Al klinkt het voor geen meter Het super alleen al om te zien
Al klinkt het voor geen meter Het super alleen al om te zien
Ik vind het ook een zeer elegant en uniek ontwerp.
Hou erg van niet voor de hand liggende projecten.
@Menno: dxf-fen genereren?
Of heb je al wat met de dwg's kunnen doen?
Leuk!
Hou erg van niet voor de hand liggende projecten.
@Menno: dxf-fen genereren?
Of heb je al wat met de dwg's kunnen doen?
Leuk!
- anonamemouse
Ik ben nog aan het nadenken over de connectoren, waarschijnlijk gaan het deze worden. Mid/hoog bij elkaar in de top, de woofer krijgt zijn eigen in de kast.
Voor het mid/hoog moet ik de achterkant van de bovenste plaat een beetje dikker maken (plaatje van 15 mm dik en bijvoorbeeld 60 x 60 mm groot, met afgeronde hoeken of driehoekig of zo) zodat ik er vanaf de zijkant een gat van 31 mm in kan boren waar de Neutric dan in gemonteerd wordt. Dan moet de ingang voor de bekabeling op de steun dus niet aan de achterkant, maar aan de onderkant.
Voor het mid/hoog moet ik de achterkant van de bovenste plaat een beetje dikker maken (plaatje van 15 mm dik en bijvoorbeeld 60 x 60 mm groot, met afgeronde hoeken of driehoekig of zo) zodat ik er vanaf de zijkant een gat van 31 mm in kan boren waar de Neutric dan in gemonteerd wordt. Dan moet de ingang voor de bekabeling op de steun dus niet aan de achterkant, maar aan de onderkant.
Je kan ook je connector onder maken aan de buis?
Dan een blokje hout met de radius erin van de buis en er tegen verlijmen.
Dan blijft je zichtbare bekabeling beneden.
Je kan de kabels voor de tweeter en mid door een buisje voeren tussen de baffel en bovenplaat.
Dan een blokje hout met de radius erin van de buis en er tegen verlijmen.
Dan blijft je zichtbare bekabeling beneden.
Je kan de kabels voor de tweeter en mid door een buisje voeren tussen de baffel en bovenplaat.
- anonamemouse
- anonamemouse
Het ziet er bijna uit als een soort Novilon of iets dergelijks. Waar is die buis /tube nu van gemaakt?
En ook hoe dik is dat materiaal van de wanden?
- audiomanics
- Contacteer:
PVC … dik! (ik dacht 10-12mm)hannesie schreef:Waar is die buis /tube nu van gemaakt?
Maar het past goed, zie ik...
Kees
- anonamemouse
De buis is een rioolbuis, 12 mm pvc. Echt keihard, er kan een vrachtwagen overheen rijden.
De coating is 3M DiNoc. Werkt erg fijn. Ik was binnen een uurtje klaar. En inderdaad Kees, het past perfect! HEEL erg blij mee!
De coating is 3M DiNoc. Werkt erg fijn. Ik was binnen een uurtje klaar. En inderdaad Kees, het past perfect! HEEL erg blij mee!
- anonamemouse
[graag-bijvoegen]https://static1.srcdn.com/wordpress/wp- ... Comics.jpg[/graag-bijvoegen]
Het gevoel dat je krijgt als de transparante lak die je gebruikt gewoon dure t****gzooi is en je project er gewoon niet meer uitziet dankzij die shit...
Het gevoel dat je krijgt als de transparante lak die je gebruikt gewoon dure t****gzooi is en je project er gewoon niet meer uitziet dankzij die shit...
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
Auw...
Poep zeg. Hoe erg ist? Blank schuren en weer overnieuw?
BTDT, deja vue van mn eeste sub kastje, na veel moeite en nog meer lagen spuiten was die mooi zwart, toen "alleen" nog een.laagje blank... toen zag t er uit als koeienprint
Poep zeg. Hoe erg ist? Blank schuren en weer overnieuw?
BTDT, deja vue van mn eeste sub kastje, na veel moeite en nog meer lagen spuiten was die mooi zwart, toen "alleen" nog een.laagje blank... toen zag t er uit als koeienprint
- anonamemouse
Het ziet er niet uit. Cetabever is toch een gerenommeerd merk dacht ik. Wat een troep.
Ik ga inderdaad schuren en dan gewoon een kleurtje spuiten.
Ik ga inderdaad schuren en dan gewoon een kleurtje spuiten.
- anonamemouse
Werkelijk NOOIT MEER lak op waterbasis.
De piramide met een laagje vilt. Ik heb de opening aan de onderkant iets vergroot. In de piramide zit steenwol.
De piramide met een laagje vilt. Ik heb de opening aan de onderkant iets vergroot. In de piramide zit steenwol.
- anonamemouse
De buis er even los opgezet. Het is lekker stil daarbinnen.
Ik ben aan het dubben of ik er nog een laagje transparante parket lak over zal smeren... Is waarschijnlijk wel krasbestendiger dan...
Ik ben aan het dubben of ik er nog een laagje transparante parket lak over zal smeren... Is waarschijnlijk wel krasbestendiger dan...
- anonamemouse
Huidige stand van zaken. De afstand houders worden zwart, van de week als de lak goed is uitgehard de speakers er in en dan wachten op mijn bestelde aansluitmateriaal.
Heeft iemand suggesties voor goede kabel tussen het externe filter en de units?
Heeft iemand suggesties voor goede kabel tussen het externe filter en de units?
Als het wat mag kosten is Mundorf Silver Gold wire zeker een aanrader.
Gr. Walter
Gr. Walter