het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic....
2 stuks Hypex Active-2Way-Plate-Amplifier, zo goed als nieuw
€ 150,00
http://link.marktplaats.nl/m1423880846? ... ialbuttons
€ 150,00
http://link.marktplaats.nl/m1423880846? ... ialbuttons
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28474
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: het "te koop gezien" topic....
tsjesus, dat zijn museumstukken.Nooby schreef:2 stuks Hypex Active-2Way-Plate-Amplifier, zo goed als nieuw
€ 150,00
http://link.marktplaats.nl/m1423880846? ... ialbuttons
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28474
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: het "te koop gezien" topic....
Volgens mij is het "ding" van Joram net zo oud als ie zelf is, zo niet dan heeft er ergens in het verleden een transplantatie plaatsgevonden. 
Re: het "te koop gezien" topic....
Ray bedoeld dit liefje;

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
Ach, wat ouder spul is niet altijd slecht, of bij Hypex wel?

Re: het "te koop gezien" topic....
Zijn gewoon nooit veel van verkocht, of ie slecht is weet ik niet
heb er nog geen spanning op gehad eerlijk gezegd 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28474
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: het "te koop gezien" topic....
Bouwjaar 1997 ongeveer, dus meer dan 20 jaar. Althans dat "ding" van Joram.VintageHarry schreef:Ach, wat ouder spul is niet altijd slecht, of bij Hypex wel?![]()
![]()
-
Franky911
Re: het "te koop gezien" topic....
Als je nog audio kabels pluggen etc zoekt, hieronder een goedkoop alternatief.
Laatst gewijzigd door Marp op za 22 jun 2019, 4:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: spamlink verwijderd.
Reden: spamlink verwijderd.
Re: het "te koop gezien" topic....
Dit lijkt pure reclame.....,,,......?
Commercieel medewerker?
Commercieel medewerker?
-
Franky911
Re: het "te koop gezien" topic....
Nee hoor,
Is gewoon mijn eerste post (dit mijn tweede), heb zelf geen belangen met dat bedrijf. Ik wilde gewoon een goedkoop alternatief posten aangezien ik goeie ervaringen heb met deze webwinkel. Is het niet toegestaan dan?
Is gewoon mijn eerste post (dit mijn tweede), heb zelf geen belangen met dat bedrijf. Ik wilde gewoon een goedkoop alternatief posten aangezien ik goeie ervaringen heb met deze webwinkel. Is het niet toegestaan dan?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
jawel hoor, het is alleen opvallend als eerste post meteen een aanbeveling voor een webshop is. dat is ook wel eens alleen reclame en daar houden we hier niet van. vandaar de alerte reactieFranky911 schreef:Nee hoor,
Is gewoon mijn eerste post (dit mijn tweede), heb zelf geen belangen met dat bedrijf. Ik wilde gewoon een goedkoop alternatief posten aangezien ik goeie ervaringen heb met deze webwinkel. Is het niet toegestaan dan?
maaruh, stel jezelf eens voor in dit subforum: viewforum.php?f=51 dan kunnen we je fatsoenlijk welkom heten
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic....
Helaas, het pluggen van een eigen bol-webshop kan bepaald niet belangeloos worden genoemd.Franky911 schreef:heb zelf geen belangen met dat bedrijf. Ik wilde gewoon een goedkoop alternatief posten
Re: het "te koop gezien" topic....
Een speaker van het formaat en vorm olifanten oor:
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... sPage=home
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... sPage=home
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9199
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: het "te koop gezien" topic....
lijkt me niet hoor. Heb ze aan het werk gezien bij zulke orgels. erg fysiek, zonder uitslag, heel licht piepschuimachtig spul. Lijkt op de huidige exiters vind ik. Brengt een mega oppervlak in beweging.
Re: het "te koop gezien" topic....
Morel CAT 408 tweeter set 2 stuks nieuw in doos
€ 75,00
http://link.marktplaats.nl/m1439192696? ... ialbuttons
€ 75,00
http://link.marktplaats.nl/m1439192696? ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic....
Er staat bij Yes!Delft teab een HOPA DS210 figuurzaag met console te koop.
http://www.hopa-maschinen.de/produkte/D ... S_210.html
Iemand interesse? dan kan ik informeren hoe en wat.
Jan Geert
http://www.hopa-maschinen.de/produkte/D ... S_210.html
Iemand interesse? dan kan ik informeren hoe en wat.
Jan Geert
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Mooi ding. Zaag best veel, maar altijd 'recht' eigenlijk, gebruik er een klein Proxxon zaagtafeltje voor. Lijkt me een ideaal ding voor bv een modelbouwer, die HOPA. Als de prijs goed is zal hij niet lang te koop staan...
