ZBA CA versterkers bouwen
Moderator: Beheerdersteam
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Dan verzinnen we toch weer wat anders voor hem?
Anders is tie niet te houwen, en gaat hij zijn energie verkeerd gebruiken

Anders is tie niet te houwen, en gaat hij zijn energie verkeerd gebruiken
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Komen er nog 3 aan heren...
Hans heeft ook nog een paar voor me te doen, plus nog een 4e voor mezelf
Hans heeft ook nog een paar voor me te doen, plus nog een 4e voor mezelf
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Tegen die tijd is de MK2 wel af hoorray5150 schreef:Zal afkicken worden als ze klaar zijn.
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Dit staat me nog te wachten binnen afzienbare tijd
Geheime tweak; Mundorf spoelen, zijn nieuw veel te duur, maar ik koop ze altijd 2e hands op marktplaats
Geheime tweak; Mundorf spoelen, zijn nieuw veel te duur, maar ik koop ze altijd 2e hands op marktplaats
Re: ZBA CA versterkers bouwen
En dan nu eerst een Bavaria
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Ja valt op zich mee hoor, vandaag op het gemak gedaan, maar als ik nog 6 kanalen wil bouwen dan maar alvast de spoeltjes maken etc.
Laatst gewijzigd door Shadow op do 06 jun 2019, 9:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Hoezo vanmiddag? Moet jij niet zorgen dat dat wij dadelijk niet met een Borsele melt-down zitten?Shadow schreef:Ja valt op zich mee hoor, vanddag op het gemak gedaan, maar als ik nog 6 kanalen wil bouwen dan maar alvast de spoeltjes maken etc.
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Hoezo vanmiddag? Moet jij niet zorgen dat dat wij dadelijk niet met een Borsele melt-down zitten?Shadow schreef:Ja valt op zich mee hoor, vanddag op het gemak gedaan, maar als ik nog 6 kanalen wil bouwen dan maar alvast de spoeltjes maken etc.
B.t.w. waarom zet je er van die (te) grote potmeters er op en niet de bedoelde passende?
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Dagje vrij, ben van het weekend al geweest en komend weekend weer waarschijnlijk
Deze kreeg ik gewoon geleverd op het nummer uit de BOM?Pjotr schreef:B.t.w. waarom zet je er van die (te) grote potmeters er op en niet de bedoelde passende?
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Ah zo, wel handig door de week een dagje vrij
Oorspronkelijk stond in de bom een T63 potmeterje: Vishay T63YB203KT20 https://nl.mouser.com/ProductDetail/Vis ... J10g%3D%3D Daar is de print ook op ontworpen. Misschien vond Knuis hem te duur?
Oorspronkelijk stond in de bom een T63 potmeterje: Vishay T63YB203KT20 https://nl.mouser.com/ProductDetail/Vis ... J10g%3D%3D Daar is de print ook op ontworpen. Misschien vond Knuis hem te duur?
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Nee ik kijk ff op de lijsten, volgens mij niks veranderd, gewoon vervangend geleverd, of niet op voorraad en door mij een andere besteld.
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Slim idee.Shadow schreef:Geheime tweak; Mundorf spoelen, zijn nieuw veel te duur, maar ik koop ze altijd 2e hands op marktplaats
Heb je die spoelen op een boortje gewikkeld ?
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Ja, spoeltjes kwamen mee met een setje Omnes Audio bb3.01 die ik eens kocht, is onderdeel van een zuigkring voor een hoornkastje daar mee, alles zat er bij in Mundorf spul, had ie voor net zoveel kunnen verkopen als de drivers 
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Wikkelen met een boortje idd, draadje naast de boor in de kop steken, 15,5 winding maken en uiteindes recht buigen, isolatie eraf fikken voor het solderen 
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Pas je wel op met dat Mundorf koperdraad? Voor je het weet klinkt het heel anders. Krachtig spulletje hoor 
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Er zwerven hier en daar nog wel wat kale printen denk ik??ray5150 schreef:Zal afkicken worden als ze klaar zijn.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28477
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Dan legt ie er toch een zakje op? Of een sticker.Pjotr schreef:Pas je wel op met dat Mundorf koperdraad? Voor je het weet klinkt het heel anders. Krachtig spulletje hoor
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Zou goed kunnen, het aantal destijds uitgeleverde PCB's is meen ik een stuk hoger dan het aantal topics erover.FR_Aad schreef:Er zwerven hier en daar nog wel wat kale printen denk ik??
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Zakjes?ds23man schreef:Dan legt ie er toch een zakje op? Of een sticker.Pjotr schreef:Pas je wel op met dat Mundorf koperdraad? Voor je het weet klinkt het heel anders. Krachtig spulletje hoor
- tonvandeacker
- Berichten: 867
- Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 8:26
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Ik zit lekker mee te lezen...je heb het er maar druk mee
Tja als ik vrij ben moeten ze me ook in de schuur zoeken.
Vanmorgen nog 2 platen multiplex gekocht...wat gaat dat weer worden
Heerlijk zo'n hobby
Tja als ik vrij ben moeten ze me ook in de schuur zoeken.
Vanmorgen nog 2 platen multiplex gekocht...wat gaat dat weer worden
Heerlijk zo'n hobby
