Bouw Scan-Speak Faktum.
Moderator: Beheerdersteam
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Bouw Scan-Speak Faktum.
Mag ik verzoeken om het aantal zijdelingse discussies te beperken, of deze in een ander topic te voeren? Dit topic is bedoeld als bouwverslag van Kalimba's Scan-Speak Faktum.
Re: Bouw Scan-Speak Faktum.
Vandaag niet heel veel verder gekomen door een kleine tegenvaller. De frontplaat met een pen aan de verkeerde kant afgetekend....
Osmo wegschuren ging niet heel makkelijk maar is gelukt en er zit een nieuwe laag op.
Nu verder met de print
Osmo wegschuren ging niet heel makkelijk maar is gelukt en er zit een nieuwe laag op.
Nu verder met de print
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Bouw Scan-Speak Faktum.
Doet me denken aan iemand die niet aanhad op een luisterdag in Breda.dre schreef:Handschoentjes?
Re: Bouw Scan-Speak Faktum.
Dinosaurussen sterven eerder uit als flauwe grappen merk ik alds23man schreef:Doet me denken aan iemand die niet aanhad op een luisterdag in Breda.dre schreef:Handschoentjes?![]()
Re: Bouw Scan-Speak Faktum.
Dat is geen grap! Dat is een frustratie, al gooi je er 100 dinosaurussen opShadow schreef:Dinosaurussen sterven eerder uit als flauwe grappen merk ik alds23man schreef:Doet me denken aan iemand die niet aanhad op een luisterdag in Breda.dre schreef:Handschoentjes?![]()

Re: Bouw Scan-Speak Faktum.
Goede foto's maken blijf ik moeilijk vinden (deel scherp en onscherp?) met de Canon maar toch een paar plaatjes van het werk tot nu toe.
Solderen, raampje er in, voetjes er onder en dan weer muziek hoop ik.
De bak weegt een stuk zwaarder dan de Accuphase amp merk ik al
Solderen, raampje er in, voetjes er onder en dan weer muziek hoop ik.
De bak weegt een stuk zwaarder dan de Accuphase amp merk ik al
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Bouw Scan-Speak Faktum.
Daarom zit die sleuf aan de voorkant, kan een lepel van een vorkheftruck in.Shadow schreef:Heel zwaar ook denk ik
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Bouw Scan-Speak Faktum.
Als die Accuphase minder weegt, ben je toe aan een nieuwe versterker...
- tonvandeacker
- Berichten: 867
- Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 8:26
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Bouw Scan-Speak Faktum.
Dat word nog een hele klus aan de onderkant om alles aan te sluiten.
Maar het word wel heel mooi zo.
en dan lekker gaan luisteren...en genieten.
Maar het word wel heel mooi zo.
en dan lekker gaan luisteren...en genieten.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Bouw Scan-Speak Faktum.
wauw gaaf zeg, mooi gedaan Maarten

Dat kan er ook maar een verzinnen heds23man schreef:
Daarom zit die sleuf aan de voorkant, kan een lepel van een vorkheftruck in.![]()
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Bouw Scan-Speak Faktum.
Klopt ja. Dikke kabels en veel punten waar meerdere onderdelen samen komen. Ook lastig omdat de bak niet zo snel om te draaien is door het gewicht maar het schiet optonvandeacker schreef:Dat word nog een hele klus aan de onderkant om alles aan te sluiten.
Maar het word wel heel mooi zo.
en dan lekker gaan luisteren...en genieten.
Re: Bouw Scan-Speak Faktum.
Als ik het geld ervoor had dan zou ik best wel zon eindversterker willen hebben van zeLeeuwarden schreef:Als die Accuphase minder weegt, ben je toe aan een nieuwe versterker...
Re: Bouw Scan-Speak Faktum.
Ik heb nog 2x100W klasse A in m’n achterhoofd zitten, als je tegen die tijd gespaard hebt voor de energierekening hoor ik het wel 
