Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Pjotr
Berichten: 36743 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » za 25 mei 2019, 23:55
Kalimba schreef: Jammer dat ik er niet bij kan zijn maar iedereen heel veel plezier morgen!
+1
Veel plezier en inspiratie morgen jongens en naar ik begrijp, ook meisjes
WrineX
Berichten: 1166 Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:
Bericht
door WrineX » zo 26 mei 2019, 2:50
Pfeeeeeew, eindelijk klaar......
ik heb inieder geval iets om mee te nemen
nog een verassing wat ik er morgen van vind maarja haha.
nu snel naar bed:)
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790 Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom
Bericht
door Marp » zo 26 mei 2019, 3:04
Tot straks dan maar.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » zo 26 mei 2019, 6:00
Veel plezier jongens!
rdv300b833
Berichten: 317 Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 16:06
Locatie: Elst
Bericht
door rdv300b833 » zo 26 mei 2019, 6:28
Hulde voor de plaatser van het roodwitte lint. Hierdoor kon ik uitladen.
Vinden van een parkeerplekje is uitdagend. De wijk is volgelopen door de braderie verderop. Maar nog te doen om 06.00...
rdv300b833
Berichten: 317 Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 16:06
Locatie: Elst
Bericht
door rdv300b833 » zo 26 mei 2019, 6:31
We zullen elkaar gewoon effe moeten helpen met uitladen.
Ik heb 2 planken met wieltjes ter beschikking.
Tot zo
Reinout
Bijlagen
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » zo 26 mei 2019, 6:37
Shadow
Berichten: 20398 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » zo 26 mei 2019, 6:41
Thanks! Nu eerst
rdv300b833
Berichten: 317 Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 16:06
Locatie: Elst
Bericht
door rdv300b833 » zo 26 mei 2019, 6:46
Hard nodig om hier al te zijn.
Er zijn braderiegangers die denken dat het rood witte lint een speciale parkeerplek voor hem/haar betekent?!
Rare mensen.....
Ik verdedig de handige uitlaadplaats hier...
Grote koffiebehoefte.
Grtz , Reinout
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » zo 26 mei 2019, 6:53
Reinout is kampioen vroeg aanwezig zijn!!!
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » zo 26 mei 2019, 6:57
Strakke actie Reinout! Je had alleen een thermoskan met koffie mee moeten nemen.
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » zo 26 mei 2019, 8:54
Goed geregeld!!!
BTW, het is idd druk.....
Bijlagen
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » zo 26 mei 2019, 9:59
FR_Aad
Berichten: 5545 Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010
Bericht
door FR_Aad » zo 26 mei 2019, 10:05
.
Bijlagen
hannesie
Berichten: 17865 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » zo 26 mei 2019, 10:29
Laatst gewijzigd door
hannesie op zo 26 mei 2019, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Thomox
Berichten: 972 Lid geworden op: za 19 mar 2011, 18:53
Bericht
door Thomox » zo 26 mei 2019, 10:51
Ik ben er bijna
iemand nog advies waar te parkeren?
FR_Aad
Berichten: 5545 Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010
Bericht
door FR_Aad » zo 26 mei 2019, 10:56
Op de A16?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » zo 26 mei 2019, 11:03
FR_Aad
Berichten: 5545 Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010
Bericht
door FR_Aad » zo 26 mei 2019, 11:25
Parkeerplaatsen genoeg
Bijlagen
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171 Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:
Bericht
door Barry2001 » zo 26 mei 2019, 12:12
De motorrijder heeft altijd een parkeerplaats
Veel plezier daar vandaag.
hannesie
Berichten: 17865 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » zo 26 mei 2019, 12:46
De 2e set in de ruimte.
Is een totaal ander karakter.
hannesie
Berichten: 17865 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » zo 26 mei 2019, 13:06
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » zo 26 mei 2019, 13:14
Zie ik daar mijn oude Thel eindtrappen staan?
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » zo 26 mei 2019, 13:25
hardbats
Berichten: 2416 Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35
Bericht
door hardbats » zo 26 mei 2019, 14:59
Was een top dag jongens!
Het was mijn eerste keer en ik heb genoten, wat een ontzettende fijne groep mensen en wat een kennis en ervaring!
Ik ben er de volgende keer weer bij!