Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Hihi ik kan ten minste nog vergelijken met mijn oude speakers van vorig jaar
enige referentie met de mic die ik toen gebruikte haha. Soort puzzel
Hahaha heerlijk, same old same old en as ever before: leden die tot snachts 3 uur liggen te fabrieken hahahaha.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
wat de "het moet af, maar zat wat tegen" groep betreft een de zondag een betere dag dan zaterdag...
NopeHenkjan schreef:wat de "het moet af, maar zat wat tegen" groep betreft een de zondag een betere dag dan zaterdag...
Om de zaak wat hanteerbaarder te krijgen, dan maar de "Voodoing van Democles" op een plankje geschroefd, is makkelijker met sjouwen e.d.
En nu de kratten klaar zetten, ik kan op tijd naar bed.
En nu de kratten klaar zetten, ik kan op tijd naar bed.
De van de week van de straat opgeviste B&O kastjes die ik voor de grap naar MFB heb omgebouwd met een Grown/Up aansturing zijn morgen ook van de partij. Erg verrassend kan ik nu al verklappen.
Laatst gewijzigd door motoindo op za 25 mei 2019, 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooi dat het gelukt is, als dat beter klinkt als de growing up, poeffffff, die hebben donderdag al mensen verbijsterd achter de Geraniums gejaagd.
Travel light, travel fast.
Laptop erbij, speakers inladen, bammetjes maken en dan ben ik morgenvroeg snel op pad.
Laptop erbij, speakers inladen, bammetjes maken en dan ben ik morgenvroeg snel op pad.
Oma heeft net de kinderen en de hond ingeladen voor een logeerpartijtje, wij gaan zo ook inpakken
Ik heb net de laatste afspraken gemaakt met antonio, hij is er klaar voor... Dadelijk een paar mooie cd-tjes inpakken 
- tonvandeacker
- Contacteer:
Alles ingepakt....zit al in de auto...pfff...zwaar die DXT Nexus.
Gelukkig ben ik nogal productief geweest afgelopen maanden...dus nog voldoende spullen over om naar de Boom-Room te luisteren
Morgen vroeg op...7:30 rijden
Tot morgenvroeg....
Ton
Gelukkig ben ik nogal productief geweest afgelopen maanden...dus nog voldoende spullen over om naar de Boom-Room te luisteren
Morgen vroeg op...7:30 rijden
Tot morgenvroeg....
Ton
- tonvandeacker
- Contacteer:
-
rdv300b833
Zooo, auto weer goed volgeladen.
Er was nog plek voor een rest Alubutyl 4000.Dat zijn dempingsmatten vergelijkbaar met de bekende bitumen-matten. Tikje zwaarder, veel minder die chemische lucht. Had ze over van een speaker-project.
( https://www.mbcaraudio.nl/bitumenfolie- ... 35-m2.html )
Ik zet ze morgen wel in de verkoophoek. Let op: zwaar; iedere "plaat" weegt ongeveer 3 kilo. De nog dichte verpakking met 10 platen is dus al boven de arbo-norm......
Heb er zin in morgen; vroeg op om nog een P-plekje te kunnen scoren. Heb rowili bij me (= rood wit lint).
Grtz, Reinout
( https://www.mbcaraudio.nl/bitumenfolie- ... 35-m2.html )
Ik zet ze morgen wel in de verkoophoek. Let op: zwaar; iedere "plaat" weegt ongeveer 3 kilo. De nog dichte verpakking met 10 platen is dus al boven de arbo-norm......
Heb er zin in morgen; vroeg op om nog een P-plekje te kunnen scoren. Heb rowili bij me (= rood wit lint).
Grtz, Reinout
Vouwfiets mee?asterduc schreef:hoop dat ik niets vergeten ben.
20190525_213643.jpg
inpakken ? wtf. ben nog aan het etsen heb net het filter afgerond..... met wat ik had rond slingeren hihi alles in 1 dag
gaan het zien/horen morgen
Ed is slim, als ie ver weg moet parkeren na het uitladen is ie zo weer terug. 
Ik moet zeggen dat m'n Volvo ook goed vol ligt
Ik moet eerst spullen uitladen bij Mario anders kan ie niet mee
Ik moet eerst spullen uitladen bij Mario anders kan ie niet mee
Ik heb nog plek zat in Caddy , daar trek ik normaal Mn scootmobiel in met een liertje
Alleen vanmiddag kwam ik tot de conclusie dat Mn lader kapot was ! en een accu met sluiting en de andere is daar de lader ook droog gekookt
Moet op zoek naar 2 accu’s 12 volt 30-40Amp voor in Mn scootmobiel en een 24 volts lader
Accu,s moeten van die dichte dingen zijn geen dingen met waterstofgas als je laad
Dat ruikt binnen niet zo lekker en gevaarlijk ook
Alleen vanmiddag kwam ik tot de conclusie dat Mn lader kapot was ! en een accu met sluiting en de andere is daar de lader ook droog gekookt
Moet op zoek naar 2 accu’s 12 volt 30-40Amp voor in Mn scootmobiel en een 24 volts lader
Accu,s moeten van die dichte dingen zijn geen dingen met waterstofgas als je laad
Dat ruikt binnen niet zo lekker en gevaarlijk ook
Jammer dat ik er niet bij kan zijn maar iedereen heel veel plezier morgen!