ARTA meet software

... is weten!

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: ARTA meet software

Bericht door OpaBert »

Henkjan schreef:
doe eens een schermprint van de "audio device" instellingen in Arta, dan zien we wat. plaatje > 1000 woorden
Alvast bedankt voor je hulp Henk Jan
Ik bouw het morgen nog eens op
Ik heb het wel druk morgen met de gewone wekelijkse boodschappen en ook naar een Oorapparaten winkel en spullen klaar zetten voor zondag
Dan neem ik van alles een printscreen en dan hopen dat het goed komt
Heb vanavond even op de huis pc met W10 aangesloten
Dat gaf een rare verandering op Mn laptop geeft de Focusrite Line out 450 mVolt maximaal
Op de huis pc 776mV En dat moet het ook zijn :think:
Morgen tegen de avond zeker plaats ik foto,s
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: ARTA meet software

Bericht door OpaBert »

Nou Raar maar Waar Mn LapToB geeft nu wel 0.776 VRMS
Maar dan bij het 2de plaatje heb ik die waarde ingevoerd en het programma komt dam met de Piek waarde
Volgens mij is dat goed fout :!:
Dat zou 1 volt Piek of 2 VoltPP moeten zijn
Dan naar de ingang 30VdB
Verder dan op plaatje 3 krijg ik de VU meter niet Dat was gisteren tot 10
Vanmiddag heb ik ook nog een uur
Nu weer plat
Bijlagen
DF9297C1-1C4F-4586-8DBF-80E081234FB2.jpeg
21A65A9D-B0E0-47DC-8E93-205C0DDD240B.jpeg
C0D84149-97CB-4C4E-8CC8-84B464EB5F72.jpeg
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: ARTA meet software

Bericht door OpaBert »

Nu misschien werkt het nu naar behoren
Spectrum is gemeten over een 8 ohm weerstand bij 2.8 volt of wel 1 Watt
Om uit te sluiten dat al die pieken boven 1 kHz uit de ingebouwde Toon generator komt
Heb ik dezelfde meting gedaan met een Siglent SDG1032X
De harmonische komen dus echt uit DUT 4xPLC86 in stand Penthode
Laatste is in stand Triode 1.3% in penthode 1.6 %
Ik denk dat ik op de goede weg ben
Ben alleen nog niet zeker of die 9.7 laten we het maar afronden op 10 DBV gelijk is aan 1 Watt
Is dat zo dan is de calibratie goed gelukt
Leuk detail HJ is dat ik al 3 dagen een update van W7 uit stelde
Vanmorgen dacht nu dan maar Moest toch eerst boodschappen doen met Mn lief
Vanmiddag 13:30 :shock: nog bezig
Vanavond 17:00 uur moest ik wat keuzes maken of ik advertenties wilde of spraak gestuurd NEE nee Nee
Afijn 1 minuut later had ik opeens W10 O:)
Bijlagen
2EC9F2CA-C03F-44D0-B3CB-D9239561EAF8.jpeg
E7ECBCCB-67C3-4EED-8764-97F5C4A94065.jpeg
75A1C29D-25FB-4AA1-9B11-AE903DAE46AA.jpeg
F1B69D4E-49D4-4928-B896-144D4712DC1F.jpeg
69AE3F24-AC46-48AD-AAB6-3744B08612DF.jpeg
Plaats reactie