Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Nou nou nou, lekker positieve instelling zeg je kan het ook andersom zien, een paar groters buiten wat harder zetten en de nieuwe forum aanmeldingen stromen vanzelf binnen.
Little one's niet, Grown/Ups gaan aardig in de goede richting denk ik maar eigenlijk heb je de 546 nodig die ik in 2014 mee had. Dan komt er geheid politie informeren
Little one's niet, Grown/Ups gaan aardig in de goede richting denk ik maar eigenlijk heb je de 546 nodig die ik in 2014 mee had. Dan komt er geheid politie informeren
In de buurt van een braderie? Over het algemeen is dat een vrijbrief om ongevraagd/hinderd de grootste t***herrie te maken.
Ik zou zeggen dat het tijd word voor onze gele hesjes!
Sorry Chris, het is niet anders. Ik ga echt niet na een rit van 3,5 uur nog eens een half uur zoeken naar een parkeerplaats en dan een half naar de locatie lopen.
En als ik jouw auto nou eens parkeer? ZBA parkeerservice haha
Ach in die grote zaal is toch plek zat voor een paar slaapzakken en veldbedden? Hebben ze voor ma,di as bij mijn vrouw op het werk ook geregeld incl. goede catering i.v.m. de NS staking. Gaat veel gebruik van gemaakt worden! Ben toch bang dat er een aantal di met een kleine kater aan de slag zal gaan
oei last minute toch even snel iets in elkaar draaien van mezelf wat ik mee wou nemen gaat niet lukken. Wel het setje van een maat van mij die we samen gemaakt hebben. Maar kan het toch niet laten... ben al uurtje of 2 aan het klooien, morgen snell nieuwe tweeters etsen en troepjes halen voor het filter... kan zomaar extreme faaaail worden hihi "how to make drivers + filter in one day " hihi ....... of how not to do it in one day:)
Verven etc zit er niet in dus hopelijk functioneel