Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28474
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Sorry Jan,
Zoals het nu gaat stuit me gewoon tegen de borst. Er wordt 11:00 een planning op dit forum gekwakt die om half twaalf ook nog eens per pb binnen komt en als je geen tijd hebt te reageren( omdat je de ballen eraf aan het werken bent om je set voor zondag af te krijgen) om 15:00 een pb krijgt of je er mee akkoord wil gaan, krijg ik toch behoorlijke jeuk op bepaalde plekken....
Zoals het nu gaat stuit me gewoon tegen de borst. Er wordt 11:00 een planning op dit forum gekwakt die om half twaalf ook nog eens per pb binnen komt en als je geen tijd hebt te reageren( omdat je de ballen eraf aan het werken bent om je set voor zondag af te krijgen) om 15:00 een pb krijgt of je er mee akkoord wil gaan, krijg ik toch behoorlijke jeuk op bepaalde plekken....
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Mag ik toevoegen dat op dezelfde dag de grote jaarmarkt van princenhage is. Deze wordt de straat naast "de ruimte" gehouden dus parkeren zal heel lastig worden.
Kleine heads up voor de mensen die komen
Kleine heads up voor de mensen die komen
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Whut serious? Daar moeten we inderdaad rekening mee houden!
PS: het is niet direct aan de ruimte, maar een beetje eromheen. Als het druk wordt zijn we de sjaak. Ik zal proberen een stukje straat af te zetten. Is er iemand die vroeg komt en kegels heeft met wat lint?
PS: het is niet direct aan de ruimte, maar een beetje eromheen. Als het druk wordt zijn we de sjaak. Ik zal proberen een stukje straat af te zetten. Is er iemand die vroeg komt en kegels heeft met wat lint?
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Volgens mij hadden we die vorig jaar ook? Op tijd komen dus!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28474
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Die was de vorige 2 edities dus niet ( op een andere datum dus). Parkeren daar is al een drama i.c.m. het niet voor de deur kunnen uitladen.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Vorig jaar hadden we een tuinbroeken bijeenkomst dacht ik waardoor het een week opschoof.Shadow schreef:Volgens mij hadden we die vorig jaar ook? Op tijd komen dus!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28474
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Plaatje van de locatie klopt niet, het is nog dichter bij die braderij:
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28474
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Even verder gezocht, vanaf 6 uur worden de omliggende straten dicht gekleid door standhouders ( die moeten hun auto/bus) ook kwijt.
https://www.vrijmarkt-princenhage.nl/bezoekersinfo/

https://www.vrijmarkt-princenhage.nl/bezoekersinfo/
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Wat is de definitie van 'op tijd'? 09:00 of zo?Shadow schreef:Extra redenen om op tijd te komen dus
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
ik probeer er voor die tijd te zijn, maar als die mannen om 6u gaan opbouwen, dan kan ik beter m'n slaapzak meenemen zaterdag avond ofzo...

dat dus jads23man schreef:Schat om een uur of 5 in de ochtend.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28474
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Ik wens iedereen heel veel plezier op zondag, maar deze gifbeker laat ik toch echt aan mij voorbij gaan na 3 1/5 uur rijden.
Case closed, ik kom niet.
Case closed, ik kom niet.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Vanuit Lelytown 1:20 minuten kachelen. 09:00 aanwezig. Ik denk om 07:00 maar rijden of zo. Half 7 op. Lekker op tijd 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28474
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Ja, en dan je auto op een half uur loopafstand parkeren,.satefan schreef:Vanuit Lelytown 1:20 minuten kachelen. 09:00 aanwezig. Ik denk om 07:00 maar rijden of zo. Half 7 op. Lekker op tijd
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Ach wat, als ik de kaartjes naast elkaar leg, is die vrijmarkt nog een aardig stuk verderop.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Zal we loslopen hopelijk, maar we maken er een mooie dag van 
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Precies, als dat de grootste problemen in mijn leven zijn dan valt het allemaal reuze mee!
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Dat is inderdaad wel in de buurt maar kan nog wel bereikt worden, lijkt mij.
Laatst gewijzigd door hannesie op wo 22 mei 2019, 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28474
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Als ik de kaart zo zie is de jaarmarkt 500 meter van de locatie vandaan. Vorige editie tikten ze 30.000 bezoekers om een uur of 1 aan. 
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
De locatie is zeker gewoon te bereiken en parkeren zal iets verder worden maar dat zal wel los lopen.
Ik heb iig zin in mijn eerste luisterdag van het forum!
Het is wel dichterbij dan 500m, ik denk ongeveer 150m.
Ik heb iig zin in mijn eerste luisterdag van het forum!
Het is wel dichterbij dan 500m, ik denk ongeveer 150m.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28474
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Iets verder parkeren? Voorgaande edities veroorzaakten wij al een parkeerinfract. 
