Ik ben heel goed in het benoemen van problemen die al opgelost zijn blijkbaarShadow schreef:Als je op de vorige pagina kijkt Stefan, dan zie je dat jij daar al ingedeeld staat
Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Je stond vanaf de eerste versie in ruimte 1
Ik had er rekening mee gehouden dat er wel wat meer mensen op af komen dan op mijn knutsels, qua akoestiek maakt het hier niks uit, alle ruimtes zijn ruim voldoende in Breda.
Ik had er rekening mee gehouden dat er wel wat meer mensen op af komen dan op mijn knutsels, qua akoestiek maakt het hier niks uit, alle ruimtes zijn ruim voldoende in Breda.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Had ik van de week met een klant die hiermee kwam aanzettenhsmeets schreef:eerste keer dat ik dit hoor
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
iedereen het er mee eens verder?
Ik heb nog 1 aanvraag tot wisselen gekregen en als beide heren daar mee akkoord zijn kunnen we hem definitief maken.
Ik heb nog 1 aanvraag tot wisselen gekregen en als beide heren daar mee akkoord zijn kunnen we hem definitief maken.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28474
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Joram, je moet niet zo drammen..... In de grote ruimte kun je meerdere sets tegelijkertijd opgesteld hebben en over de dag afwisselen. Blokken van 2 uur zijn gewoon veel te lang, na een half uurtje gaan de eerste mensen weer een deurtje verder en na een uur zit er nog anderhalve paardenkop.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Kan zijn, het is wel zinnig Gerhard. Heb ook wel meegemaakt in Breda dat met de anarchistische aanpak mensen het vertikten om ruimte te maken voor anderen. Die hadden aan een uur echt niet genoeg. Hebben we uiteindelijk zelf met set en al de gang op gedragen.
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Best wel +1...ds23man schreef:Joram, je moet niet zo drammen..... In de grote ruimte kun je meerdere sets tegelijkertijd opgesteld hebben en over de dag afwisselen. Blokken van 2 uur zijn gewoon veel te lang, na een half uurtje gaan de eerste mensen weer een deurtje verder en na een uur zit er nog anderhalve paardenkop.
Ben ook niet ondersteboven van de voorgestelde muziekjes. Dit soort audiofiel gedoe hoor je al standaard op elke beurs.
Waar is Rammstein? Depeche Mode? Carbon Based Lifeforms? Bear McCreary?
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
mhmm, tijdens elk blok zijn er 5 parallelle sessies. Met 2 uur per blok geeft dat de gelegenheid overal te gaan luisteren/kijken.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Dan loop ik altijd snel, kan een partij brij vaak niet aanhoren.anonamemouse schreef:Best wel +1...ds23man schreef:Joram, je moet niet zo drammen..... In de grote ruimte kun je meerdere sets tegelijkertijd opgesteld hebben en over de dag afwisselen. Blokken van 2 uur zijn gewoon veel te lang, na een half uurtje gaan de eerste mensen weer een deurtje verder en na een uur zit er nog anderhalve paardenkop.
Ben ook niet ondersteboven van de voorgestelde muziekjes. Dit soort audiofiel gedoe hoor je al standaard op elke beurs.
Waar is Rammstein? Depeche Mode? Carbon Based Lifeforms? Bear McCreary?
Ik moet denk ik de eerste goede heavy metal nog horen, denk ik, of jij moet mijn psyche
Alhoewel Carbon Based Lifeforms valt nog wel mee.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Daarom staat er ook Carbon Based Lifeforms bij ter compensatie. Dat is zo zacht als boter 
[Edit]
Ah je hebt het zelf al gevonden. Maar denk niet dat jij er lang naar kunt luisteren.........
[Edit]
Ah je hebt het zelf al gevonden. Maar denk niet dat jij er lang naar kunt luisteren.........
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Pjotr schreef:Daarom staat er ook Carbon Based Lifeforms bij ter compensatie. Dat is zo zacht als boter![]()
[Edit]
Ah je hebt het zelf al gevonden. Maar denk niet dat jij er lang naar kunt luisteren.........
Met een goed SF boek op schoot, als achtergrond muziekje, best te pruimen, Jack Vance of zo.
-
rdv300b833
- Berichten: 317
- Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 16:06
- Locatie: Elst
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Natuurlijk staat mijn set (of onderdelen daarvan) ter beschikking voor de lezing (van FritZ of anderen).
Fritz is zeer serieus in zijn opnames en ik heb een aantal van zijn CD's/LP's en daar zitten echt een paar fraaie stukken tussen die de toets der kritiek kunnen doorstaan. Of het jouw muziekstijl is, is smaak en da's een discussie die ik niet aan wil gaan.
Heel verwarrend dat er nu in verschillende draadjes over de indeling wordt gesproken.
Ik ga nu uit van opstellen vanaf 09.00. "Mijn" tijd is van 10 tot 12 en daarna staan dus (delen van) de set ter beschikking voor de lezing(en).
In "mijn" tijd heeft Hans (aka "Buizerd" op dit forum) gevraagd om zijn "le Monstre" te mogen demonstreren op mijn Supravox/Karlson-Faital-speakers. Geen probleem. Daarmee hebben we dus al 2 demo's in 1 tijdsblok.
Ik lees hele sippe voorstellen om de grote ruimte (waar ik mag staan) maar tot een soort stoofpotje van allerlei sets om te bouwen. Dat hoor ik graag van te voren want dan kom ik in ieder geval niet. Ik ga geen X kilo verplaatsen voor een 15 minuten demo terwijl de andere demonstraties daar tegelijkertijd worden opgebouwd ?! Hoe kom je op het idee; ik heb er geen woorden voor.....
Ben een tikje verontrust over aanstaande zondag........
Grtz,
Reinout
Fritz is zeer serieus in zijn opnames en ik heb een aantal van zijn CD's/LP's en daar zitten echt een paar fraaie stukken tussen die de toets der kritiek kunnen doorstaan. Of het jouw muziekstijl is, is smaak en da's een discussie die ik niet aan wil gaan.
Heel verwarrend dat er nu in verschillende draadjes over de indeling wordt gesproken.
Ik ga nu uit van opstellen vanaf 09.00. "Mijn" tijd is van 10 tot 12 en daarna staan dus (delen van) de set ter beschikking voor de lezing(en).
In "mijn" tijd heeft Hans (aka "Buizerd" op dit forum) gevraagd om zijn "le Monstre" te mogen demonstreren op mijn Supravox/Karlson-Faital-speakers. Geen probleem. Daarmee hebben we dus al 2 demo's in 1 tijdsblok.
Ik lees hele sippe voorstellen om de grote ruimte (waar ik mag staan) maar tot een soort stoofpotje van allerlei sets om te bouwen. Dat hoor ik graag van te voren want dan kom ik in ieder geval niet. Ik ga geen X kilo verplaatsen voor een 15 minuten demo terwijl de andere demonstraties daar tegelijkertijd worden opgebouwd ?! Hoe kom je op het idee; ik heb er geen woorden voor.....
Ben een tikje verontrust over aanstaande zondag........
Grtz,
Reinout
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Dat lijkt mij wat te ver gaan, stoofpotjes hebben we een ander topic voor, en die 2 uur is behoorlijk lang.
Pas nog 2,5 uur wat laten horen (Demo) met een drinkpauze er tussen, en zal ook niet verknalt worden door liefhebbers neem ik aan.
Pas nog 2,5 uur wat laten horen (Demo) met een drinkpauze er tussen, en zal ook niet verknalt worden door liefhebbers neem ik aan.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28474
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Laat ik 1 ding even duidelijk maken: ik rij al jaren met een paar honderd kilo 2x 3,5 uur om in Breda te geraken.....rdv300b833 schreef:Ik lees hele sippe voorstellen om de grote ruimte (waar ik mag staan) maar tot een soort stoofpotje van allerlei sets om te bouwen. Dat hoor ik graag van te voren want dan kom ik in ieder geval niet. Ik ga geen X kilo verplaatsen voor een 15 minuten demo terwijl de andere demonstraties daar tegelijkertijd worden opgebouwd ?! Hoe kom je op het idee; ik heb er geen woorden voor.....
Ben een tikje verontrust over aanstaande zondag........
Grtz,
Reinout
En hoe kom je erbij dat je in totaal maar 15 minuten demo hebt? Als iedereen een beetje op tijd zijn set opstelt kun je gewoon over de gehele dag een beetje afwisselen, dat is het voordeel van die grote zaal. Blokken van 2 uur werkt gewoon niet.
Wat een gezeur allemaal, ga na het eten in bad liggen en eens overpeinzen of ik nog wel genegen ben om er 70 liter diesel doorheen te stoken.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Nou breekt m'n klomp een beetje Gerhard, ik probeer op jouw verzoek wat te ruilen, ga je hier een beetje rellen?
Ik maak een indeling zodat mensen houvast hebben en weten wat waar speelt op welk tijdstip, dat hier in onderling overleg vanaf geweken wordt, prima.
Je gaat NIET mij per pb verzoeken om de grote ruimte en dan hier stennis lopen schoppen.
Ik zal de inhoud van de pb maar even voor mezelf houden.
Ik maak een indeling zodat mensen houvast hebben en weten wat waar speelt op welk tijdstip, dat hier in onderling overleg vanaf geweken wordt, prima.
Je gaat NIET mij per pb verzoeken om de grote ruimte en dan hier stennis lopen schoppen.
Ik zal de inhoud van de pb maar even voor mezelf houden.
Dat komt goed, met de huidige setup kun je bijna bij iedereen gewoon verzoekjes erin gooien.anonamemouse schreef:Best wel +1...
Ben ook niet ondersteboven van de voorgestelde muziekjes. Dit soort audiofiel gedoe hoor je al standaard op elke beurs.
Waar is Rammstein? Depeche Mode? Carbon Based Lifeforms? Bear McCreary?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28474
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Je mist het meest belangrijke punt Joram: Breda is altijd al een organisch geheel geweest qua indeling. Dat jij er opeens (ongevraagd) structuur in wil aanbrengen...
Maar goed, schrap mij maar van de lijst.
Maar goed, schrap mij maar van de lijst.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28474
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Sorry hoor, als ik om half twaalf een planning per pb binnen krijg en daar 3 1/2 uur later weer een herinnering op krijg omdat ik daar nog niet op gereageerd heb. Geeft me het gevoel dat er iets door mijn strot wordt gedouwd...
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Er was op jouw verzoek een wijziging voorgesteld, niks herinnering 
Kijk maar wat je doet, iedereen hoort je project graag denk ik zo.
Kijk maar wat je doet, iedereen hoort je project graag denk ik zo.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28474
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Dan zou ik nog maar eens je pb box nakijken.Shadow schreef:Er was op jouw verzoek een wijziging voorgesteld, niks herinnering
Kijk maar wat je doet, iedereen hoort je project graag denk ik zo.
Dit was je bericht om 14:58:
"Gerhard, ist goed voor jou zo? niet te vroeg - niet te laat?
mvg. Joram."
Nadat ik niet op je pb gereageerd van 11:28 met de planning.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Jongens ff kalm aan. Die anarchistische trekjes zijn niet te houden soms hahahaha!. Ik ben blij met de indeling, zo is er overzicht en kan iedereen aan de beurt komen, en niet degene met de grootste .......... zelfbeeld 
Ik denk dat de indeling een richtlijn is, doorgaans wordt er nog genoeg geschoven gedurende de dag. Ik denk dat het goed is zoals hij nu is, en moet er op de dag zelf nog eea verschoven worden is dat nog mogelijk. Wel ff overleggen met Joram dan als het aan mij ligt. Iedereen moet zijn ding kunnen doen of laten zien/horen/ervaren ok?
Ik denk dat de indeling een richtlijn is, doorgaans wordt er nog genoeg geschoven gedurende de dag. Ik denk dat het goed is zoals hij nu is, en moet er op de dag zelf nog eea verschoven worden is dat nog mogelijk. Wel ff overleggen met Joram dan als het aan mij ligt. Iedereen moet zijn ding kunnen doen of laten zien/horen/ervaren ok?
