Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Dan douw je klauwen morgen maar even in de zaagmachine......dre schreef:Ik kan niet komen!!
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Da's niet best al op jouw leeftijd. je zou er goed aan doen eens met je huisarts te gaan praten.dre schreef:Ik kan niet komen!!
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Elke dag een liter Bulgaarse yoghurt, probleem over!
groet,
Aat
groet,
Aat
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Niet met peterselie?AatV schreef:Elke dag een liter Bulgaarse yoghurt, probleem over!![]()
groet,
Aat
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Ach ja, lago di como en vasco da gama
Als je niet meer kunt komen is 't tijd om te gaan, in een rusthuis bijv.
Anne
Als je niet meer kunt komen is 't tijd om te gaan, in een rusthuis bijv.
Anne
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Dit jaar ga ik erbij zijn 
Was weer bijna mislukt (ogen gelaserd).
Maar kan gelukkig met Coen (Floeper) meerijden
Hoop dat ik kan betalen aan de ingang ?
mvgr. Leon
Was weer bijna mislukt (ogen gelaserd).
Maar kan gelukkig met Coen (Floeper) meerijden
Hoop dat ik kan betalen aan de ingang ?
mvgr. Leon
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019
Geen kleine kans meer, zal de speakers meebrengen, onafgewerkt maar spelend. Gezien formaat etc denkelijk geschikter voor een van de kleinere ruimtes.hsmeets schreef:Ijs en weder dienende zal ik er bij zijn.
Kleine kans dat ik wellicht nog een speaker (in testkast) meebreng, ben aan het nadenken over een (visueel) compact ding voor bepaalde plek in huis:
Woonkamer.JPG
Geen "haai-end", denkelijk 2x SBA's SB15MFC30 + Vifa XT25 o.i.d., wel actief.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Ik zal mijn Krill monitors meenemen voor mensen die wel eens een XO zonder condensatoren willen horen.
Die passen vast nog wel in de auto erbij
mvgr. Leon
Die passen vast nog wel in de auto erbij
mvgr. Leon
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
XO = Cross Over = Scheidingfilter. Populaire schrijfwijze. de X staat voor het woord 'cross'. In de US zie je bij overgangen (kruisingen) een bord met 'XING' er op, wat dan weer staat voor 'Crossing'.
Groet,
Stefan
Groet,
Stefan
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Bedankt Stefan
Dat is de Freq waar de weergave van woofer over gaat naar de tweeter
Maar Leon heeft iets zonder filter Dan komen er veel ( te) lage freq op de tweeter
Misschien geen woofer en tweeter maar een breedband luidspreker
Dat is de Freq waar de weergave van woofer over gaat naar de tweeter
Maar Leon heeft iets zonder filter Dan komen er veel ( te) lage freq op de tweeter
Misschien geen woofer en tweeter maar een breedband luidspreker
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Niet zonder filter, maar met een scheidingsfilter zonder condensatoren. 
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Nee , geen fr units.
Gewoon een kleine speaker.
Alleen gebruik ik geen caps in het filter.
En is het filter symmetrisch.
op de foto staan ze op de Cristal Menhir (die is wel met een fr unit , maar te groot om mee te nemen.
2e foto : je kunt ze ook als ML tqwp bouwen , kleine vloerstaanders worden het dan.
Ook is er een variant met een kleine AMT tweeter maar die heeft een compleet ander filter : AR SXO , oftewel Acoustic Reality Series Cross Over.
Gewoon een kleine speaker.
Alleen gebruik ik geen caps in het filter.
En is het filter symmetrisch.
op de foto staan ze op de Cristal Menhir (die is wel met een fr unit , maar te groot om mee te nemen.
2e foto : je kunt ze ook als ML tqwp bouwen , kleine vloerstaanders worden het dan.
Ook is er een variant met een kleine AMT tweeter maar die heeft een compleet ander filter : AR SXO , oftewel Acoustic Reality Series Cross Over.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Jammer, dat was nou net een driver die ik wel eens had willen horen ....leonidas schreef:op de foto staan ze op de Cristal Menhir (die is wel met een fr unit , maar te groot om mee te nemen.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Kom je toch nog eens buurten Chris 
Jij bent altijd welkom !!
mvgr. Leon
Jij bent altijd welkom !!
mvgr. Leon
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Ik heb de 8" variant bij Chris, die kan ik ook zonder moeite even FR laten draaien 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Ben door omstandigheden (niets dramatisch) verhinderd en moet de luisterdag voorbij laten gaan. Had met 2 mensen een aflever- / ophaal afspraak voor wat spulletjes en heb hier een oplossing voor, ik stuur zo even een PB.
Voor een ieder die wel gaat, veel plezier
Voor een ieder die wel gaat, veel plezier
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Jammer BarryBarry2001 schreef:Ben door omstandigheden (niets dramatisch) verhinderd en moet de luisterdag voorbij laten gaan. Had met 2 mensen een aflever- / ophaal afspraak voor wat spulletjes en heb hier een oplossing voor, ik stuur zo even een PB.
Voor een ieder die wel gaat, veel plezier
Had je graag weer even gezien
Stuur de frees wel op of je moet geduld hebben tot de luisterdag in midden van het land Alphen a/d Rijn
Ik wil daar heel graag naar toe
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Dat is wederzijds Bert, maar het is helaas even niet anders. Vwb de frees, ik stuur je een PB.
