Hoop volgende week ook weer aan de GU50 te beginnen
GU-50 Monoblokken
Moderator: Beheerdersteam
Re: GU-50 Monoblokken
Leuk ziet er weer netjes uit
Hoop volgende week ook weer aan de GU50 te beginnen
Hoop volgende week ook weer aan de GU50 te beginnen
Re: GU-50 Monoblokken
Je krijgt geen zwarte m3 boutjes ( verdwaald in het verkeerde bakje ) in hout geschroefdhannesie schreef:(Mierenneukmode) Zwarte schroefjes zijn ook mooi. (Mierenneukmode uit)
Net geprobeerd Toch maar weer een houtschroefje gepakt
Re: GU-50 Monoblokken
Ja vindt maar eens M 2,5x12 of M 2,5x16 in het zwart 
En ik ga ze niet spuiten,wordt lelijk
En ik ga ze niet spuiten,wordt lelijk
Re: GU-50 Monoblokken
Kuch!democles schreef:Ja vindt maar eens M 2,5x12 of M 2,5x16 in het zwart
En ik ga ze niet spuiten,wordt lelijk
https://www.fakkert-electronica.nl/mobi ... elled=true
Re: GU-50 Monoblokken
Hoho, dan moet je de M er even voor weghalendemocles schreef:Ja leuk,geen bouwtjes maar schroeven................
Re: GU-50 Monoblokken
En dan in het ZWART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Genoeg of topic,waar was ik mee bezig,o ja de gloeitrafo.
Genoeg of topic,waar was ik mee bezig,o ja de gloeitrafo.
Laatst gewijzigd door democles op do 16 mei 2019, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: GU-50 Monoblokken
Fijn dat je altijd zo vriendelijk bent tegen mensen die je proberen te helpendemocles schreef:En dan in het ZWART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Genoeg of topic,waar was ik mee bezig,o ja de gloeitrafo.
Maar ik heb ze gevonden hoor
Re: GU-50 Monoblokken
Ja ik ben me er eenFijn dat je altijd zo vriendelijk bent tegen mensen die je proberen te helpen
Re: GU-50 Monoblokken
Wat zijn we weer lief en aardig voor elkaar, de TV reclame van "doeslief" werpt toch zijn vruchten af.

Re: GU-50 Monoblokken
Die had ik ook gevonden, vanaf 1,2mm zelfs, maar geen verzonken koppen...dre schreef:Bij de modelbouwwinkels zijn ook heel veel zwarte parkers te vinden.
Misschien issie zo omdat ie geen schroefjes kan vinden in de goeie kleur?hannesie schreef:Wat zijn we weer lief en aardig voor elkaar, de TV reclame van "doeslief" werpt toch zijn vruchten af.![]()
![]()
Anyway;
Re: GU-50 Monoblokken
Oke, de laatste foto,s voor vandaag.
Gloeitrafo voorzien van andere pootjes en op de kast geschroefd,kom ik met de bovenplaat er op niet goed meer bij,dus nu maar er in.
Het beslag gemonteerd.
Volgende,spuiten plaatwerk.
Gloeitrafo voorzien van andere pootjes en op de kast geschroefd,kom ik met de bovenplaat er op niet goed meer bij,dus nu maar er in.
Het beslag gemonteerd.
Volgende,spuiten plaatwerk.
Re: GU-50 Monoblokken
Mooie dag om het plaatwerk te spuiten
Dus het hele riedeltje weer afgewerkt,schuren,ontvetten,primer en de verf er op.
Dus het hele riedeltje weer afgewerkt,schuren,ontvetten,primer en de verf er op.
Re: GU-50 Monoblokken
Ons, nieuwbakken Canadees, forumlid Theo had 't handiger bekeken
Die had een vriend-meubelmaker die z'n kastje maakte
Anne
Die had een vriend-meubelmaker die z'n kastje maakte
Anne
