Fusion 567
Moderator: Beheerdersteam
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: Fusion 567
Ik ben niet zo thuis op het gebied van dit soort sensoren maar moet zo'n ding niet loodrecht op de bewegings-richting staan?
Paul.
Paul.
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: Fusion 567
Maar niet elke conus heeft dezelfde afmetingen en schuinte waar de sensor geplakt wordt. Ik neem aan dat genoemde vaste hoekplaatsing op de behuizing dan bij benadering optimaal is. Dat lijkt me logisch als de sensor alleen versnellingen in één richting kan meten.ds23man schreef:Daarom zitten de murata sensoren onder een hoek in de behuizing.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Fusion 567
In de praktijk valt het wel mee met de haaksheid, de output neemt wat af als ie niet helemaal perfect staat.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Fusion 567
Rondje Warnex:
Hoop lol voor 118 euri:
Gaat al met al toch bijna een Kg verf op zo'n kast...
Hoop lol voor 118 euri:
Gaat al met al toch bijna een Kg verf op zo'n kast...
Re: Fusion 567
+1
Schoonmaken veel werk?
Onderkant ook gelijk gedaan?
Hoeveel ruimte heb je extra gefreesd rondom de luidsprekers chassis rand? Maw wat is de dikte van de verf?
Groet René
Schoonmaken veel werk?
Onderkant ook gelijk gedaan?
Hoeveel ruimte heb je extra gefreesd rondom de luidsprekers chassis rand? Maw wat is de dikte van de verf?
Groet René
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Fusion 567
Rene_Nhz schreef:+1
Schoonmaken veel werk?
Valt wel mee als je blik in het drukvat zet, dan hoef je die al niet schoon te maken
Onderkant ook gelijk gedaan?
Yep, met een truukje. Kast staat eerst op de kop op een omgekeerde stand met spikes. Dan spuitje eerst de onderkant en draai je de kast om.
Hoeveel ruimte heb je extra gefreesd rondom de luidsprekers chassis rand? Maw wat is de dikte van de verf?
1mm
Groet René
Re: Fusion 567
Dat ziet er wel gelijk gelikt uit, ben nu ook wel erg benieuwd hoe ze gaan klinken.
Re: Fusion 567
Ik weet niet of het verstandig is om er aan te likkenhannesie schreef:Dat ziet er wel gelijk gelikt uit
Re: Fusion 567
Als jullie dit soort termen niet kennen is dat bij jullie een probleem, bij v Dale en dergelijke is het geen vreemde uitdrukking.
Re: Fusion 567
Een ex-Rotterdammer heeft wel eens wat andere woorden in zijn vocabulaire, niet dan?ds23man schreef:Dat is weer lekker Hans, kan ik weer alle kanten mee op.
Ook wel een oude, "Die mot je oppoetsen en de Maas inrijden, dan glimt tie onderwater.",
Meestal gebruikt bij mensen die op de zaterdag hun auto stonden te poetsen.
Re: Fusion 567
Als ik het goed begrijp zijn deze dan in Breda niet te beluisterm?
Dat is dan wel (Heul)erg jammer, ber er erg nieuwsgierig naar hoe het klinkt.
Dat is dan wel (Heul)erg jammer, ber er erg nieuwsgierig naar hoe het klinkt.
Re: Fusion 567
Na de zomer zijn er weer mogelijkheden in Alphen en Amstelveen, als het allemaal doorgaat.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Fusion 567
Inmiddels spelen ze:
Meting, in dit geval gedaan met grensvlak opstelling:
In werkelijkheid lopen ze wat verder door in het laag als je een dichtbij meting doet.
Meting, in dit geval gedaan met grensvlak opstelling:
In werkelijkheid lopen ze wat verder door in het laag als je een dichtbij meting doet.
