Condensator vraagje.
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Condensator vraagje.
Deze condensator heb ik liggen voor een projectje. De maximum waarde van het voltage, is dat de max waarde in AC of DC?
Re: Condensator vraagje.
Staat een - achter is dan meestal gelijkspanning. Voor wisselspanning staat er dan ~ achter of ook wel RMS.
Anne
Anne
