asterduc schreef:ik kan deze wel meebrengen!Shadow schreef:ds23man schreef:De lijst met spullen is nog wel wat mager....ray5150 schreef:Vaak nemen mensen ook spullen mee die niet op de lijst staan.Shadow schreef:Maar om de grote ruimte te vullen kunnen we nog wel wat gebruiken idd.
verenter.jpg
Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019
Ik ben er ook wel erg nieuwsgierig naar, lijkt mij een set met (h)eerlijke drivers.

- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019
Bert61 schreef:Shadow schreef:Iedereen neem al spullen voor jou mee Bertis wederzijds toch heb ook voor Barry een doos
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019
Ik heb de openingspost weer bijgewerkt, we zitten nu op 39 man. Als er nog zo'n 15-20 man bijkomen zitten we goed.
Vwb de invulling van de dag, als iedereen ongeveer aan kan geven wat ie meeneemt hebben we een beetje een idee wat er komt. Nu er door het hele jaar verspreid aardig wat luisterdagen zijn is het niet zo gek als er wat minder wordt meegenomen. Op zich niet erg als we goede sets per ruimte hebben we kunnen ons dan namelijk focussen op de muziek zelf ipv dat we als een razende sets aan het omzetten zijn hahahaha.
Ik zou het erg fijn vinden als onze eigen Planar-specialist Wrinex een presentatie zou houden. Heb een verzoek uitstaan naar een zeer gewaardeerd audiofiel opnamespecialist om een presentatie te houden, hopelijk reageert deze positief!
Vwb de invulling van de dag, als iedereen ongeveer aan kan geven wat ie meeneemt hebben we een beetje een idee wat er komt. Nu er door het hele jaar verspreid aardig wat luisterdagen zijn is het niet zo gek als er wat minder wordt meegenomen. Op zich niet erg als we goede sets per ruimte hebben we kunnen ons dan namelijk focussen op de muziek zelf ipv dat we als een razende sets aan het omzetten zijn hahahaha.
Ik zou het erg fijn vinden als onze eigen Planar-specialist Wrinex een presentatie zou houden. Heb een verzoek uitstaan naar een zeer gewaardeerd audiofiel opnamespecialist om een presentatie te houden, hopelijk reageert deze positief!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019
laat ik mezelf maar eens een target zetten (want nog niet af): ik neem mee een sub/sat systeempje bestaande uit: een paar bekende satjes (octaeders) met breedbanders, een subje met mfb, een streamer met dsp en dirac
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019
Vergeet niet dat Ton z’n dochter mee neemt en ik m’n vrouw, die betalen ook meeWowly schreef:Ik heb de openingspost weer bijgewerkt, we zitten nu op 39 man. Als er nog zo'n 15-20 man bijkomen zitten we goed.
Vwb de invulling van de dag, als iedereen ongeveer aan kan geven wat ie meeneemt hebben we een beetje een idee wat er komt. Nu er door het hele jaar verspreid aardig wat luisterdagen zijn is het niet zo gek als er wat minder wordt meegenomen. Op zich niet erg als we goede sets per ruimte hebben we kunnen ons dan namelijk focussen op de muziek zelf ipv dat we als een razende sets aan het omzetten zijn hahahaha.
Ik zou het erg fijn vinden als onze eigen Planar-specialist Wrinex een presentatie zou houden. Heb een verzoek uitstaan naar een zeer gewaardeerd audiofiel opnamespecialist om een presentatie te houden, hopelijk reageert deze positief!
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019
Ik heb op de laatste dag van de AVMN een demo gedaan met de RelaiXed en de streamers en daar dan verschillende voedingen bij, waarbij de volume en muziek synchroon lopen op de naar de eindtrap.
Dat gaf aardig wat verbaasde gezichten, dan kan dat ook wel doen met de andere DAC's en streamers, misschien leuk om dan te vergelijken.
Dan kan ik 2x Soekris R2R DAC en een RelaiXed , 4 streamers/verschillende voedingen met ook een voeding van democles erbij, en wat netwerkspullen/ROON server, om de boel in de lucht te krijgen, dan deze keer met een switch er bij, zodat het omsteken van kabels geen tijd en verwarring geeft.
Ik hoor graag een reactie of dit gewaardeerd wordt, anders laat ik het wel thuis.
Dat gaf aardig wat verbaasde gezichten, dan kan dat ook wel doen met de andere DAC's en streamers, misschien leuk om dan te vergelijken.
Dan kan ik 2x Soekris R2R DAC en een RelaiXed , 4 streamers/verschillende voedingen met ook een voeding van democles erbij, en wat netwerkspullen/ROON server, om de boel in de lucht te krijgen, dan deze keer met een switch er bij, zodat het omsteken van kabels geen tijd en verwarring geeft.
Ik hoor graag een reactie of dit gewaardeerd wordt, anders laat ik het wel thuis.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019
Dat vindt Wowly dan weer niet leuk begrijp ik: 
hahahahaOp zich niet erg als we goede sets per ruimte hebben we kunnen ons dan namelijk focussen op de muziek zelf ipv dat we als een razende sets aan het omzetten zijn hahahaha.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019
Ja,daar ziet het wel naar uit......ds23man schreef:Iets met pijltjes Dre?
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019
Vorig jaar lagen jullie er al uit rond deze tijd 
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019
Nee,zeker niet!Shadow schreef:Vorig jaar lagen jullie er al uit rond deze tijd
Vorig jaar heb ik niet meegespeeld,dit jaar geen optie helaas.....
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019
Hans, leuk ideehannesie schreef:Ik heb op de laatste dag van de AVMN een demo gedaan met de RelaiXed en de streamers en daar dan verschillende voedingen bij, waarbij de volume en muziek synchroon lopen op de naar de eindtrap.
Dat gaf aardig wat verbaasde gezichten, dan kan dat ook wel doen met de andere DAC's en streamers, misschien leuk om dan te vergelijken.
Dan kan ik 2x Soekris R2R DAC en een RelaiXed , 4 streamers/verschillende voedingen met ook een voeding van democles erbij, en wat netwerkspullen/ROON server, om de boel in de lucht te krijgen, dan deze keer met een switch er bij, zodat het omsteken van kabels geen tijd en verwarring geeft.
Ik hoor graag een reactie of dit gewaardeerd wordt, anders laat ik het wel thuis.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019
Soekris ,veel over gelezen maar nooit gehoord,ben benieuwd.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019
Ik kom ook 26 mei.
Met vriendin, maar ik denk dat die weer met een uurtje weer weg is. Tis koopzondag geloof ik
Met vriendin, maar ik denk dat die weer met een uurtje weer weg is. Tis koopzondag geloof ik
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019
Waarschijnlijk komt m'n vrouw ook weer mee, plus Ton vd Acker neemt misschien z'n dochter weer mee, als ze wat met haken en ander handwerk heeft kan ze aanschuiven. 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019
Ik heb nog wel wat onbewerkte schapenvachten liggen die ik mee kan nemen....Shadow schreef:Waarschijnlijk komt m'n vrouw ook weer mee, plus Ton vd Acker neemt misschien z'n dochter weer mee, als ze wat met haken en ander handwerk heeft kan ze aanschuiven.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019
Als het schaap er al uit is, graag Gerhard!ds23man schreef:Ik heb nog wel wat onbewerkte schapenvachten liggen die ik mee kan nemen....Shadow schreef:Waarschijnlijk komt m'n vrouw ook weer mee, plus Ton vd Acker neemt misschien z'n dochter weer mee, als ze wat met haken en ander handwerk heeft kan ze aanschuiven.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019
en de BBQ dan?Shadow schreef:Als het schaap er al uit is, graag Gerhard!ds23man schreef:Ik heb nog wel wat onbewerkte schapenvachten liggen die ik mee kan nemen....Shadow schreef:Waarschijnlijk komt m'n vrouw ook weer mee, plus Ton vd Acker neemt misschien z'n dochter weer mee, als ze wat met haken en ander handwerk heeft kan ze aanschuiven.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019
Ik ben ook van de party.
Iemand nog interesse om een Hiraga Le Monstre te luisteren.
Dan moet de versterker wel bij iemand anders in zijn set geknoopt worden want dit is het enige wat ik mee kan sjouwen.
Laat maar weten.
Groetsels
Hans
Iemand nog interesse om een Hiraga Le Monstre te luisteren.
Dan moet de versterker wel bij iemand anders in zijn set geknoopt worden want dit is het enige wat ik mee kan sjouwen.
Laat maar weten.
Groetsels
Hans
