twijfels ivm aanschaf nieuwe meetapparatuur.
Moderator: Beheerdersteam
Re: twijfels ivm aanschaf nieuwe meetapparatuur.
inderdaad, daar dacht ik ook al aan...
dat is ongeveer de afstand v d eerste reflectie van mijn mic-houder.
ik hoop morgen de opstelling terug te zetten met een aanpassinkje en jullie een update te geven van het resultaat.
dempingsmateriaal vind ik wel.
ik weet in mijn buurt een weide staan met wat schapen en zal mijn trimmer meenemen.
met wat oud brood als lokaas moet het lukken...
dat is ongeveer de afstand v d eerste reflectie van mijn mic-houder.
ik hoop morgen de opstelling terug te zetten met een aanpassinkje en jullie een update te geven van het resultaat.
dempingsmateriaal vind ik wel.
ik weet in mijn buurt een weide staan met wat schapen en zal mijn trimmer meenemen.
met wat oud brood als lokaas moet het lukken...
Re: twijfels ivm aanschaf nieuwe meetapparatuur.
ben er weer met enkele metingen.
het was idd de reflectie van de mic-houder.
bovenste screenshot is het impuls met een reflectie, zowat 480 us later.
onderste screenshot is met een nieuwe mic-houder.
voila, misterie opgelost
ps:
bij deze testen zijn geen schapen geschoren.
het was idd de reflectie van de mic-houder.
bovenste screenshot is het impuls met een reflectie, zowat 480 us later.
onderste screenshot is met een nieuwe mic-houder.
voila, misterie opgelost
ps:
bij deze testen zijn geen schapen geschoren.
