Accu schroefmachine
Moderator: Beheerdersteam
Re: Accu schroefmachine
Voor het eerst de Milwaukee echt aan het werk gezet. Door te kleine bitjes en het niet gemonteerde handvat moet ik voorzichtig zijn maar als ik de T40 gevonden heb ga ik helemaal los..
https://youtu.be/oe5z3s_E-aA
https://youtu.be/oe5z3s_E-aA
Re: Accu schroefmachine
Ik heb daar sinds een jaar zo’n slagschroevendraaier voor van Makita, geniaal 
Re: Accu schroefmachine
Voorlopig nog niet nodig met 135nm aan koppel maar als ik een leuke body tegenkom gaat ie zeker mee.
Ze hebben machines die wel tien keer zo sterk zijn, vraag mij af wat ze daar mee vast draaien (1627nm
)
Ze hebben machines die wel tien keer zo sterk zijn, vraag mij af wat ze daar mee vast draaien (1627nm
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Accu schroefmachine
Mwah, voor M22x1,5 . . . kan dat al oplopen tot 700nM. Maar eigenlijk is een slagmoersleutel meer geschikt* om zaken los te krijgen, dan om vast te draaien. Dan hoef je de levenslange garantie van ander gereedschap niet op het spel te zetten door er een pijp op te zetten.
- * Jawel, Kwikshit zet wielmoeren er ook mee vast, i.p.v. met een automatische ratel en een momentsleutel. Maar zo krijg je wel de rek uit je de bouten/tapeinden, waardoor ze eerder kunnen afknappen.
Re: Accu schroefmachine
Moet ik dit nu hier plaatsen, of ik moet juichen of gaat dit ook nog naar klagen?
Mijn oude groene Bosch psr 9.6 is een prima machine maar ik ben weer door de accu's heen.
Nu kan ik wel weer 2 nieuwe accu's kopen maar dan ben ik minimaal €60 voor 2 imitaties.
Hij mag dus opgehaald worden gratis, als je de accu's wil aanschaffen.
Kom ik van het weekeind een leuke aanbieding tegen bij Tootstation.
Mooie GSR 18v LI-2 met 2 accu's, lader, l-boxx, 4 doosjes met bitjes en boortjes.
and to top it off, een 5Ah accu gratis (deze maand) die normaal voor €128 gaat.
https://www.toolstation.nl/bosch-gsr18- ... ine/p79272
Ik ben nu weer blij
Mijn oude groene Bosch psr 9.6 is een prima machine maar ik ben weer door de accu's heen.
Nu kan ik wel weer 2 nieuwe accu's kopen maar dan ben ik minimaal €60 voor 2 imitaties.
Hij mag dus opgehaald worden gratis, als je de accu's wil aanschaffen.
Kom ik van het weekeind een leuke aanbieding tegen bij Tootstation.
Mooie GSR 18v LI-2 met 2 accu's, lader, l-boxx, 4 doosjes met bitjes en boortjes.
and to top it off, een 5Ah accu gratis (deze maand) die normaal voor €128 gaat.
https://www.toolstation.nl/bosch-gsr18- ... ine/p79272
Ik ben nu weer blij
Re: Accu schroefmachine
Je moet maar een M30 moer van een draadeind wat in het beton zit verankerd
Mijn Antenne mast stond op 6 draadeinden op 2.5 m3 beton vast
Na 25 jaar roest was ik niet sterk genoeg
Er een 1,5 duimse pijp van 2 meter over de steeksleutel geschoven
Die sleutel werd van 46 naar 50 ofzo open gebogen
Dan is een slagsleutel met speciale krachtdop het goede gereedschap .
Mijn Antenne mast stond op 6 draadeinden op 2.5 m3 beton vast
Na 25 jaar roest was ik niet sterk genoeg
Er een 1,5 duimse pijp van 2 meter over de steeksleutel geschoven
Die sleutel werd van 46 naar 50 ofzo open gebogen
Dan is een slagsleutel met speciale krachtdop het goede gereedschap .
Re: Accu schroefmachine
Het valt buiten het bestek van dit topic, maar een beetje haakse slijptol was daar in 1 minuut mee klaar.
Re: Accu schroefmachine
Effectief antennemasten omleggen?Shadow schreef:..................hoppa, weer een topic erbij
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Accu schroefmachine
Dan leg je er toch even een WO2 bommetje onder?Pjotr schreef:Effectief antennemasten omleggen?Shadow schreef:..................hoppa, weer een topic erbij
https://www.rtvnoord.nl/nieuws/207889/V ... acht-video
