Ben je nu een OB aan het ontwerpen ?
Of een speaker aan het upgraden ?
Is me niet duidelijk uit je post ?
mvgr. Leon
Moderator: Beheerdersteam
Nee....geen OB. Gesloten actieve 2 weg d'Apolito met een ronde baffle.leonidas schreef:Ben je nu een OB aan het ontwerpen ?
Of een speaker aan het upgraden ?
Is me niet duidelijk uit je post ?
mvgr. Leon
Daar gaan we van t weekend hopelijk de eerste metingen voor doen idd. Allemaal actief aangestuurd. 3 kanalen per speaker dus.Shadow schreef:En een dipool concept zonder OB vergeet je erbij te zeggen!
Done! Zie: 2 weg d'Apolito met back tweeter.satefan schreef:Eens!Shadow schreef:Eigenlijk zou dit even in een eigen draadje moeten.