Gezien het feit dat de PCB ingegoten is, is de mogelijkheid tot het doen van aanpassingen natuurlijk vrij beperkt.
Zou dan toch eerder naar nieuwbouw gaan kijken, en de mogelijkheid om trafo, voeding, koelblok, en behuizing opnieuw te gebruiken.
Cantille M-1 monoblok: wie kent ze?
Moderator: Beheerdersteam
Re: Cantille M-1 monoblok: wie kent ze?
Denk dat dat ook de beste optie is.ray5150 schreef:Gezien het feit dat de PCB ingegoten is, is de mogelijkheid tot het doen van aanpassingen natuurlijk vrij beperkt.
Zou dan toch eerder naar nieuwbouw gaan kijken, en de mogelijkheid om trafo, voeding, koelblok, en behuizing opnieuw te gebruiken.
