Cantille M-1 monoblok: wie kent ze?

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Cantille M-1 monoblok: wie kent ze?

Bericht door ray5150 »

Gezien het feit dat de PCB ingegoten is, is de mogelijkheid tot het doen van aanpassingen natuurlijk vrij beperkt.
Zou dan toch eerder naar nieuwbouw gaan kijken, en de mogelijkheid om trafo, voeding, koelblok, en behuizing opnieuw te gebruiken.
meooms
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 01 mei 2016, 13:32

Re: Cantille M-1 monoblok: wie kent ze?

Bericht door meooms »

ray5150 schreef:
Gezien het feit dat de PCB ingegoten is, is de mogelijkheid tot het doen van aanpassingen natuurlijk vrij beperkt.
Zou dan toch eerder naar nieuwbouw gaan kijken, en de mogelijkheid om trafo, voeding, koelblok, en behuizing opnieuw te gebruiken.
Denk dat dat ook de beste optie is.
Plaats reactie