Ze werken wel, maar helaas staat er bijna 100mV DC op de uitgang bij beide. Ik durf ze daarom niet zomaar op mijn actieve crossoverloze speakers aan te sluiten. Heb ook geen idee of ze meer voor de tweeters, mid of bas geschikt zouden zijn. Ik denk niet dat er enige vorm van beveiliging in zit, geen relais'.
Kent iemand deze versterkers nog en heeft iemand er wellicht een schema van of andere informatie erover? Het zou fijn zijn om in ieder geval de offset en bias te kunnen aanpassen en te weten of het klasse A of AB is. Helaas is de printplaat in een soort hars gegoten.
Ik denk dat ze meer dan 20 jaar oud zijn. Heb wat foto's bijgevoegd.
