Twisted Pear Buffalo II
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: Twisted Pear Buffalo II
Ja,het zit op een plankie.
Komend weekend maar een de bedrading uitzoeken.......
Die I2s aansluitingen en de voeding voor de Amanero heb ik nog niet gevonden.
Komend weekend maar een de bedrading uitzoeken.......
Die I2s aansluitingen en de voeding voor de Amanero heb ik nog niet gevonden.
Re: Twisted Pear Buffalo II
Geen idee.....
Ze komen bij Farnell vandaan.
Ik zal morgen eens kijken.
Ze komen bij Farnell vandaan.
Ik zal morgen eens kijken.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Twisted Pear Buffalo II
Je kunt inderdaad de Amanero wel apart voeden, maar of het veel scheelt.......?
De Amanero hier heb ik ook niet apart gevoed, gewoon via de PC komt de 5 V. al binnen.
De Amanero hier heb ik ook niet apart gevoed, gewoon via de PC komt de 5 V. al binnen.
Re: Twisted Pear Buffalo II
Eerst maar eens de Amanero via I2s aangesloten krijgen.
Het apart voeden kan later ook nog.
Het apart voeden kan later ook nog.
Re: Twisted Pear Buffalo II
De Amanero (usb) moet aangesloten gaan worden op de dac....
Ik denk dat het als volgende aangesloten moet worden:
Dac Amanero
D1 - 3 I2S DATA/DSD1
D2 - 5 I2S FSCLK/DSD2
DCK - 6 MCLK
GND - 13 GND
Ik denk dat het als volgende aangesloten moet worden:
Dac Amanero
D1 - 3 I2S DATA/DSD1
D2 - 5 I2S FSCLK/DSD2
DCK - 6 MCLK
GND - 13 GND
Re: Twisted Pear Buffalo II
Alles brand en ook nog de juiste spanningen!
Nu nog even de aansluitingen voor de Amanero.
Nu nog even de aansluitingen voor de Amanero.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Twisted Pear Buffalo II
Tis dat ik net voor het eerst dit seizoen gras heb gemaaid, zou bijna denken dat het alweer kerst is.... 
Re: Twisted Pear Buffalo II
Zo moet ie Dre:
Dac Amanero
D2 - 3 I2S DATA/DSD1
D1 - 5 I2S FSCLK/DSD2
DCK - 4 I2S CLK
GND - 13 GND
Dac Amanero
D2 - 3 I2S DATA/DSD1
D1 - 5 I2S FSCLK/DSD2
DCK - 4 I2S CLK
GND - 13 GND
Re: Twisted Pear Buffalo II
Goed bezig Peter!
Na het uitzoeken van de software instellingen in Foobar kunnen DSD files nu afgespeeld worden.
Nu koffie!
Na het uitzoeken van de software instellingen in Foobar kunnen DSD files nu afgespeeld worden.
Nu koffie!
Re: Twisted Pear Buffalo II
dre schreef:.................
Nu koffie!
Zo is dat. Vluchten in een kassie kan altijd nog...dre schreef:Eerst nog even een testperiode.
Re: Twisted Pear Buffalo II
Ja,ondertussen aardig wat kunnen luisteren.Barry2001 schreef:Nice! Al geluisterd gisteravond, al wat kunnen horen?
Daar mankeert niets aan:open,gedetailleerd en geen spoor van scherpte.
De dynamiek is zeer goed te noemen en strak en diep laag.
De voedingen zijn echt tot op de 1/100 volt strak af te regelen.
Nu de vraag:10 meter USB of 10m interlink.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
