Luidspreker ontwerp wedstrijd 2020
Moderator: Beheerdersteam
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Re: Luidspreker ontwerp wedstrijd 2020
ZBA heeft gekozen. De wedstrijdnummers worden:
Eiji Oue - Camille Saint Sans - Danse Macabre
Loreena McKennit - Bonny Portmore
The Yuri Honing Trio - Walking on the moon
Tevens staat nu de voorwaarden vast zoals genoemd in post 1 van dit topic. We gaan nu de volgende fase in, waarin aanmelden voor de wedstrijd nog mogelijk is t/m 31 augustus 2019. Daarna sluit de inschrijving en gaan we de laatste fase in.
Voor nu, luidsprekerontwerpers en bouwers, succes!
Eiji Oue - Camille Saint Sans - Danse Macabre
Loreena McKennit - Bonny Portmore
The Yuri Honing Trio - Walking on the moon
Tevens staat nu de voorwaarden vast zoals genoemd in post 1 van dit topic. We gaan nu de volgende fase in, waarin aanmelden voor de wedstrijd nog mogelijk is t/m 31 augustus 2019. Daarna sluit de inschrijving en gaan we de laatste fase in.
Voor nu, luidsprekerontwerpers en bouwers, succes!
-
wouter
- Ook commercieel actief
Thanks, verder met onvoltooid project was geen bezwaar toch?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Nee hoor, zolang het voldoet aan de voorwaarden zoals genoemd in post 1 (drivers nog verkrijgbaar, etc), geen probleem.
-
wouter
- Ook commercieel actief
Hahaha, een lustrumproject.
Als ik nu niet steeds wissel en iets afmaak dan moet het lukken iets op tijd af te hebben deze keer.
Ik zie het als een leuke aanleiding het project weer op te pakken. Ik geloof er nog steeds in, Heb nu een fractie meer budget voor het filter. Dat was wel welkom.
Als ik nu niet steeds wissel en iets afmaak dan moet het lukken iets op tijd af te hebben deze keer.
Ik zie het als een leuke aanleiding het project weer op te pakken. Ik geloof er nog steeds in, Heb nu een fractie meer budget voor het filter. Dat was wel welkom.
Ik vond je ontwerp erg mooi maar het is niet echt uit de verf gekomen in de vorige wedstrijd, ik hoop dat het dit keer wel lukt.
- SSassen
- Contacteer:
Mja, met 300 euro aan spuitwerk voor de kasten, de balans was daar wel een beetje zoekwouter schreef:Hij bouwde eens met budget visaton drivers dus kan het wel. Alleen nooit openbaar voltooid hier
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Nog even dit weer onder de aandacht brengen om jullie creatieve geesten alvast wat werk te laten doen: inschrijven kan nog t/m 31 augustus a.s.
-
jorencanisius
- Ook commercieel actief
Beste Forumleden,
Nieuw hier, maar ik doe mee met de wedstrijd!
- pappaleo
- Contacteer:
Er zijn nog geen ontwerpen ingediend, toch?
Of bouwprojecten gestart?
Of bouwprojecten gestart?
-
wouter
- Ook commercieel actief
Leuk!jorencanisius schreef:Beste Forumleden,
Maar omdat het je eerste bericht is, wat is zoals wat je leuk vindt om te bouwen? Nog geen eerdere topics hier, en hoe meer zielen hoe meer.... inspiratie!
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Welkom hier op het forum! Je staat voor de wedstrijd genoteerd als deelnemer #10.jorencanisius schreef:Beste Forumleden,
-
jorencanisius
- Ook commercieel actief
Super, heb er nu al zin in om te gaan beginnen met bouwen! Moet alleen even wachten tot we een andere woning hebben. Kan nu geen grote luidsprekers meer kwijt 
Wij willen ons ook nog aanmelden voor de ontwerpwedstrijd. Wij: Guido (Enjoyprog) en ondergetekende.
Het is een ontwerp met SBAcoustics drivers, de 6" midwoofer met zwarte alu conus en hun 1" tweeter met alu dome, ook zwart.
De kast krijgt een bijzondere vorm, de inhoud is ong. 14 ltr.
Het is een ontwerp met SBAcoustics drivers, de 6" midwoofer met zwarte alu conus en hun 1" tweeter met alu dome, ook zwart.
-
wouter
- Ook commercieel actief
Super gaaf. En dan nog wat van de AT/AMT opzet (bijv. qua filterfilosofie) in dit ontwerp teruglaten komen? Of is dat geheel anders? Guido is daarmee erg ver gekomen meen ik
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Welkom mannen, ik noteer jullie als deelnemer #11. Tenminste, jullie doen samen mee met 1 project toch?RobT schreef:Wij willen ons ook nog aanmelden voor de ontwerpwedstrijd. Wij: Guido (Enjoyprog) en ondergetekende.
Barry, ja inderdaad.
Wouter, Ik wil een 12db filtering toepassen zoals in m'n AT/AMT systeem, maar dat zou anders kunnen worden, alle (filter) mogelijkheden open.
We zijn heel nieuwsgierig hoe deze heel betaalbare drivers het gaan doen in vergelijk met AT en Mundorf...
Wouter, Ik wil een 12db filtering toepassen zoals in m'n AT/AMT systeem, maar dat zou anders kunnen worden, alle (filter) mogelijkheden open.
We zijn heel nieuwsgierig hoe deze heel betaalbare drivers het gaan doen in vergelijk met AT en Mundorf...
Met een vastgesteld maximaal budget van 350 euro betwijfel ik of er dan deelnemers zijn die units van AT en Mundorf gaan toepassen.RobT schreef:We zijn heel nieuwsgierig hoe deze heel betaalbare drivers het gaan doen in vergelijk met AT en Mundorf...
Of je filter moet bestaan uit een enkele low budget condensator op het hoog.