Bouw Scan-Speak Faktum.
Moderator: Beheerdersteam
Re: Bouw Scan-Speak Faktum.
Nee,die baffle plak je er als laatste op!
Ik heb het al vaker gedaan.
Ik heb het al vaker gedaan.
Re: Bouw Scan-Speak Faktum.
Je bedoelt dan na het fineer en spuitwerk ?
Lijkt me ook de beste oplossing.
Lijkt me ook de beste oplossing.
Re: Bouw Scan-Speak Faktum.
Werkt inderdaad prima, onlangs nog gedaan bij een paar Ciare speakers.
Re: Bouw Scan-Speak Faktum.
Ik begrijp het. Net even wat designs gemaakt maar vind massief toch mooier.
Klein voorbeeld:
Klein voorbeeld:
Re: Bouw Scan-Speak Faktum.
Ik vind persoonlijk die met de zwarte baffle een stuk fraaier.
Maakt niet uit, dat is mijn mening en jij moet er tenslotte naar kijken.
Maakt niet uit, dat is mijn mening en jij moet er tenslotte naar kijken.
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Bouw Scan-Speak Faktum.
Over smaak valt gelukkig niet te twisten
Ik vind het rechtse exemplaar veel mooier.
Re: Bouw Scan-Speak Faktum.
Eensch. Minder gekunsteld.VintageHarry schreef:Ik vind het rechtse exemplaar veel mooier.
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9199
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Bouw Scan-Speak Faktum.
+1 voor links met contrast. Maar recht van voren kan het best zijn dat met hout het er mooier uit ziet...ray5150 schreef:Ik vind persoonlijk die met de zwarte baffle een stuk fraaier.
Maakt niet uit, dat is mijn mening en jij moet er tenslotte naar kijken.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Bouw Scan-Speak Faktum.
+1Kalimba schreef:Ik begrijp het. Net even wat designs gemaakt maar vind massief toch mooier.
Re: Bouw Scan-Speak Faktum.
Gisteren alles getekend en vandaag het eerste deel in de lijm.
Nu dus echt begonnen aan de bouw
Nu dus echt begonnen aan de bouw
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Bouw Scan-Speak Faktum.
Heerlijk te zien, zo'n kast in de lijmklemmen, heel veel plezier en succes gewenst met de bouw!
Re: Bouw Scan-Speak Faktum.
Ja Maarten, wanneer jij weer? Calpamos Calpamos Calpamos Calpamos Calpamos CalpamosMechanicalAnimal schreef:Heerlijk te zien, zo'n kast in de lijmklemmen, heel veel plezier en succes gewenst met de bouw!
Re: Bouw Scan-Speak Faktum.
Dat zou me een droom zijn.... Mijn vriendin vind ze zelfs gaafShadow schreef:Ja Maarten, wanneer jij weer? Calpamos Calpamos Calpamos Calpamos Calpamos CalpamosMechanicalAnimal schreef:Heerlijk te zien, zo'n kast in de lijmklemmen, heel veel plezier en succes gewenst met de bouw!
Re: Bouw Scan-Speak Faktum.
Welke MaartenShadow schreef:Ja Maarten, wanneer jij weer? Calpamos Calpamos Calpamos Calpamos Calpamos CalpamosMechanicalAnimal schreef:Heerlijk te zien, zo'n kast in de lijmklemmen, heel veel plezier en succes gewenst met de bouw!
Een mini Galactica voor in de keuken?
Re: Bouw Scan-Speak Faktum.
Vandaag delen voor het mid , hoog en bracings gelijmd.
Niet veel bijzonders om te showen dus maar wat foto's bewerken.
Niet veel bijzonders om te showen dus maar wat foto's bewerken.
Re: Bouw Scan-Speak Faktum.
Ik heb daar echt de m2 niet voor hoor, heb je de afmetingen van die liefjes eens goed bekeken?Nooby schreef:Dat zou me een droom zijn.... Mijn vriendin vind ze zelfs gaafShadow schreef:Ja Maarten, wanneer jij weer? Calpamos Calpamos Calpamos Calpamos Calpamos CalpamosMechanicalAnimal schreef:Heerlijk te zien, zo'n kast in de lijmklemmen, heel veel plezier en succes gewenst met de bouw!
Re: Bouw Scan-Speak Faktum.
Ik ook niet, woon op 65m2... Maar dromen mag, tochShadow schreef:Ik heb daar echt de m2 niet voor hoor, heb je de afmetingen van die liefjes eens goed bekeken?Nooby schreef:Dat zou me een droom zijn.... Mijn vriendin vind ze zelfs gaafShadow schreef:
Ja Maarten, wanneer jij weer? Calpamos Calpamos Calpamos Calpamos Calpamos Calpamos
Wie weet in een ander huis ooit.
Re: Bouw Scan-Speak Faktum.
Die Classix 2 doen het in jouw ruimte gewoon beter, bij mij idem, die grote Tarkus is ook te veel in mijn huis.

Vanwaar de Buckler en ZBA logo’s op je muur?Kalimba schreef:Vandaag delen voor het mid , hoog en bracings gelijmd.
Niet veel bijzonders om te showen dus maar wat foto's bewerken.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Bouw Scan-Speak Faktum.
Hou op, schei uit, die Calpamos is echt gaaf maar ook in de stal van Troelsgravesen weet ik nog wel wat fraais te vinden.Shadow schreef:Ja Maarten, wanneer jij weer? Calpamos Calpamos Calpamos Calpamos Calpamos CalpamosMechanicalAnimal schreef:Heerlijk te zien, zo'n kast in de lijmklemmen, heel veel plezier en succes gewenst met de bouw!
Mijn vrouw en ik hebben echter een ander bucketlist-dingetje momenteel anders was ik al in de weer geweest
het wordt er niet makkelijker op maar Kalimba en ik heten beide Maarten, what are the oddsShadow schreef:Ik bedoelde Mechanical Animal
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
