Bouw Scan-Speak Faktum.
Moderator: Beheerdersteam
Re: Bouw Scan-Speak Faktum.
Nee,die baffle plak je er als laatste op!
Ik heb het al vaker gedaan.
Ik heb het al vaker gedaan.
Je bedoelt dan na het fineer en spuitwerk ?
Lijkt me ook de beste oplossing.
Lijkt me ook de beste oplossing.
Werkt inderdaad prima, onlangs nog gedaan bij een paar Ciare speakers.
Ik begrijp het. Net even wat designs gemaakt maar vind massief toch mooier.
Klein voorbeeld:
Klein voorbeeld:
Ik vind persoonlijk die met de zwarte baffle een stuk fraaier.
Maakt niet uit, dat is mijn mening en jij moet er tenslotte naar kijken.
- VintageHarry
Over smaak valt gelukkig niet te twisten
Ik vind het rechtse exemplaar veel mooier.
Eensch. Minder gekunsteld.VintageHarry schreef:Ik vind het rechtse exemplaar veel mooier.
-
wouter
- Ook commercieel actief
+1 voor links met contrast. Maar recht van voren kan het best zijn dat met hout het er mooier uit ziet...ray5150 schreef:Ik vind persoonlijk die met de zwarte baffle een stuk fraaier.
- MechanicalAnimal
+1Kalimba schreef:Ik begrijp het. Net even wat designs gemaakt maar vind massief toch mooier.
Gisteren alles getekend en vandaag het eerste deel in de lijm.
Nu dus echt begonnen aan de bouw
Nu dus echt begonnen aan de bouw
- MechanicalAnimal
Heerlijk te zien, zo'n kast in de lijmklemmen, heel veel plezier en succes gewenst met de bouw!
Ja Maarten, wanneer jij weer? Calpamos Calpamos Calpamos Calpamos Calpamos CalpamosMechanicalAnimal schreef:Heerlijk te zien, zo'n kast in de lijmklemmen, heel veel plezier en succes gewenst met de bouw!
Dat zou me een droom zijn.... Mijn vriendin vind ze zelfs gaafShadow schreef:Ja Maarten, wanneer jij weer? Calpamos Calpamos Calpamos Calpamos Calpamos CalpamosMechanicalAnimal schreef:Heerlijk te zien, zo'n kast in de lijmklemmen, heel veel plezier en succes gewenst met de bouw!
Welke MaartenShadow schreef:Ja Maarten, wanneer jij weer? Calpamos Calpamos Calpamos Calpamos Calpamos CalpamosMechanicalAnimal schreef:Heerlijk te zien, zo'n kast in de lijmklemmen, heel veel plezier en succes gewenst met de bouw!
Een mini Galactica voor in de keuken?
Vandaag delen voor het mid , hoog en bracings gelijmd.
Niet veel bijzonders om te showen dus maar wat foto's bewerken.
Ik heb daar echt de m2 niet voor hoor, heb je de afmetingen van die liefjes eens goed bekeken?Nooby schreef:Dat zou me een droom zijn.... Mijn vriendin vind ze zelfs gaafShadow schreef:Ja Maarten, wanneer jij weer? Calpamos Calpamos Calpamos Calpamos Calpamos CalpamosMechanicalAnimal schreef:Heerlijk te zien, zo'n kast in de lijmklemmen, heel veel plezier en succes gewenst met de bouw!
Ik ook niet, woon op 65m2... Maar dromen mag, tochShadow schreef:Ik heb daar echt de m2 niet voor hoor, heb je de afmetingen van die liefjes eens goed bekeken?Nooby schreef:Dat zou me een droom zijn.... Mijn vriendin vind ze zelfs gaafShadow schreef:
Ja Maarten, wanneer jij weer? Calpamos Calpamos Calpamos Calpamos Calpamos Calpamos
Wie weet in een ander huis ooit.
Die Classix 2 doen het in jouw ruimte gewoon beter, bij mij idem, die grote Tarkus is ook te veel in mijn huis.

Vanwaar de Buckler en ZBA logo’s op je muur?Kalimba schreef:Vandaag delen voor het mid , hoog en bracings gelijmd.
- MechanicalAnimal
Hou op, schei uit, die Calpamos is echt gaaf maar ook in de stal van Troelsgravesen weet ik nog wel wat fraais te vinden.Shadow schreef:Ja Maarten, wanneer jij weer? Calpamos Calpamos Calpamos Calpamos Calpamos CalpamosMechanicalAnimal schreef:Heerlijk te zien, zo'n kast in de lijmklemmen, heel veel plezier en succes gewenst met de bouw!
Mijn vrouw en ik hebben echter een ander bucketlist-dingetje momenteel anders was ik al in de weer geweest
het wordt er niet makkelijker op maar Kalimba en ik heten beide Maarten, what are the oddsShadow schreef:Ik bedoelde Mechanical Animal
- Leeuwarden