Ik ben Leon.Na een advertentie op Marktplaats te hebben geplaats ben ik door iemand doorverwezen naar dit forum.Heb even rondgekeken en het staat hier vol met nuttige informatie
Nieuw lid
Moderator: Beheerdersteam
Nieuw lid
Hallo!
Ik ben Leon.Na een advertentie op Marktplaats te hebben geplaats ben ik door iemand doorverwezen naar dit forum.Heb even rondgekeken en het staat hier vol met nuttige informatie
Ik wil zelf een versterker gaan maken.Heb heel weinig ervaring met elektronica.Het zal daarom nog een hele opgave worden.Wil zo gaandeweg alles een beetje leren.Verder vind ik vintage audio heel erg leuk.Vooral de afwisseling van verschillende apparaten.
Ik ben Leon.Na een advertentie op Marktplaats te hebben geplaats ben ik door iemand doorverwezen naar dit forum.Heb even rondgekeken en het staat hier vol met nuttige informatie
Re: Nieuw lid
Welkom Leon ,
Wat betreft versterkers , ervaring en mogelijkheden genoeg hier op het forum .
Wat betreft versterkers , ervaring en mogelijkheden genoeg hier op het forum .
