het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic....
Verzendkosten is inderdaad een punt, het zou mooi zijn als deze in het assotiement van Europese webshops komen.Henkjan schreef:Ben benieuwd wat verzenden kost... 7kg per stuk
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik betwijfel of ze dan de concurrentie met Mundorf AMT aankunnen, de prijs zal uiteindelijk niet veel schelen. (met vervoers en douane kosten erbij gerekend.)
Mundorf is wel een stuk compacter en inbouwvriendelijker.
Mundorf is wel een stuk compacter en inbouwvriendelijker.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: het "te koop gezien" topic....
Toppie!B-lennium schreef:Een setje drivers om de lbvs te bouwen
€150,- drivers + filters
https://link.marktplaats.nl/m1381160224
Geweldige binnenkomer op dit forum met een eerste post naar je MP advertentie binnen 8 minuten.....
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: het "te koop gezien" topic....
Dat was snel, een paar minuten later bericht van deze poster weg en verwijderd van dit forum.ds23man schreef:Toppie!B-lennium schreef:Een setje drivers om de lbvs te bouwen
€150,- drivers + filters
https://link.marktplaats.nl/m1381160224
Geweldige binnenkomer op dit forum met een eerste post naar je MP advertentie binnen 8 minuten.....
![]()
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Dan zou ik dat ook hebben.Walt schreef:Dat, of je hebt last van hallucinaties...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: het "te koop gezien" topic....
Denk dat de quote functie op dit forum geen last heeft van hallucinaties... 
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Precies.ds23man schreef:Denk dat de quote functie op dit forum geen last heeft van hallucinaties...
Ik heb de mp pagina nog in de history van mijn telefoon staan.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic....
Niet later maar vroeger (17:00). Dat was dus net voordat jij hem terug onder de aandacht bracht.ds23man schreef:Dat was snel, een paar minuten later bericht van deze poster weg
Nee hoor. Hij had onvoldoende gepost om een advertentie te kunnen plaatsen, maar was al 5 jaar forumlid en is dat nog steeds.ds23man schreef:en verwijderd van dit forum.![]()
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic....
In Europa zijn ze alweer nagenoeg uit de webshops verdwenen. Ik meen dat je er grif 465,- voor moest neertellen, als het niet meer was.Zweitse schreef:Verzendkosten is inderdaad een punt, het zou mooi zijn als deze in het assotiement van Europese webshops komen.Henkjan schreef:Ben benieuwd wat verzenden kost... 7kg per stuk
Update: de Duitse distributeur heeft ze nog wel.
https://www.hifisound.de/Do-it-yourself ... ected.html
Re: het "te koop gezien" topic....
Een Duitse winkel die "Great Heil" aanprijst, het blijft wennen.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
Sowieso mag dat niet in deze thread toch (lijkt me), verwijzen naar je eigen Mpl advertentie?Marp schreef:Nee hoor. Hij had onvoldoende gepost om een advertentie te kunnen plaatsen
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic....
Dat is zo, Harry. Die horen inderdaad in een eigen verkooptopic. Dit topic zou anders een weg openen voor personen die geen binding met ons hebben en slechts willen verkopen.
Anderzijds (dit is even in het algemeen): nieuwkomers die iets aanbieden, zijn niet zelden enthousiaste hobbyisten die hun spullen liever in goede handen zien overgaan als ze er afstand van doen. Juist iemand die de moeite neemt om de juiste personen te vinden, kan nog wel eens een waardevol forumlid worden. Bestaat dan de "verwelkoming" uit een publieke veroordeling, dan is dat natuurlijk geen uitnodiging om ons forum nog verder te ontdekken.
Het heeft dus altijd de voorkeur om een bericht gewoon even te melden, als wordt vermoed dat het hier niet thuishoort.
Anderzijds (dit is even in het algemeen): nieuwkomers die iets aanbieden, zijn niet zelden enthousiaste hobbyisten die hun spullen liever in goede handen zien overgaan als ze er afstand van doen. Juist iemand die de moeite neemt om de juiste personen te vinden, kan nog wel eens een waardevol forumlid worden. Bestaat dan de "verwelkoming" uit een publieke veroordeling, dan is dat natuurlijk geen uitnodiging om ons forum nog verder te ontdekken.
Het heeft dus altijd de voorkeur om een bericht gewoon even te melden, als wordt vermoed dat het hier niet thuishoort.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
Net even info opgevraagd mbt deze advertentie: https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... b9c5b7a618
Kasten €325
Kasten + Scan-Speak 22w/4851t00 + Berillium tweeters van Usher voor €875 vertelde de beste man.
Kasten €325
Kasten + Scan-Speak 22w/4851t00 + Berillium tweeters van Usher voor €875 vertelde de beste man.
Re: het "te koop gezien" topic....
Nee heb alles al anders had ik het wel overwogen.wouter schreef:zijn die passend voor jou? koopje in dat geval
Re: het "te koop gezien" topic....
Als iemand in navolging van ds23man een eigen productiefaciliteit wil hebben
:
https://tweakers.net/aanbod/1969348/diy ... urce).html
https://tweakers.net/aanbod/1969348/diy ... urce).html
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Mits goed gebouwd (gaan we maar even van uit) een top monitor.
Re: het "te koop gezien" topic....
Heb ze is alphen gehoord, absoluutBarry2001 schreef:Mits goed gebouwd (gaan we maar even van uit) een top monitor.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Staan NU hier te spelen
zijn m'n werkkamer speakers. Ben er nog steeds gek mee, misschien een keer een makeover doen, voor het uiterlijk.
