Niet vergeten 't is maar een voorstel, er zouden bijv wat Ctjes over de twee, voor versterking te veranderen, weerstanden voor de stabiliteit en om HF-rommel buiten de deur te houden.ronnydepony schreef:Als je een paar dagen tijd hebt wil ik hier wel een printje voor ontwerpen, desnoods met een voeding erop.
Ik stuur je de gerber files door en bij jlcpcb kost je het maximum 5 euro zonder verzendkosten voor 10 printen
En als het op één zijde past zijn er wel een paar forumleden die hier eventueel een testprintje willen opzetten![]()
Gaatjesprint is makkelijk aan te passen, een print is meer voor iets definitiefs.
Anne
