Twenty five kit (Designed by Tony) reactietopic
Moderator: Beheerdersteam
Re: Twenty five kit (Designed by Tony) reactietopic
Ongelooflijk mooi model! Wel erg groot. Ik dacht dat ze veel kleiner waren.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Twenty five kit (Designed by Tony) reactietopic
Het is dat ik de G's heb staan en een ander bucketlist-dingetje voorbereid maar anders was ik al bezig met een van Tony zijn later ontwerpen zoals de Calpamos of de La Musica Monitor van zijn "TG Acoustics"-lijn.Leeuwarden schreef:Ik kwam een keer bij Tony om wat onderdeeltjes op te halen en ondanks dat ik tegensputterde liet hij de Calpamos toch even horen... dan ben je verloren... mooi hoor!
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Twenty five kit (Designed by Tony) reactietopic
Het huis van Tony is één van de meest gevaarlijke plekken om te zijn... Je wil er niet naar toe maar onzichtbare krachten drijven je meedogenloos die kant op... Resitance is futile...
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Twenty five kit (Designed by Tony) reactietopic
Hé nog een wet van Ohm, de enige die ik kende was : niet aan tante zitten..
groet,
Aat
groet,
Aat
Re: Twenty five kit (Designed by Tony) reactietopic
AatV schreef:Hé nog een wet van Ohm, de enige die ik kende was : niet aan tante zitten..![]()
groet,
Aat
Wauw
