Probleem met de hik doet zich niet meer voor. 2 dingen zijn veranderd hier: er is een nieuwe firmware update gekomen voor de Yamaha die ik heb geinstalleerd, week of 3 geleden was dat dacht ik. Helaas wel alle voorkeuze radiozenders kwijt daarna, maar goed.
Daarbij heb ik een week geleden een nieuw modem gekregen van Ziggo, maar kan me haast niet voorstellen dat dit er wat mee te maken heeft. Of er is bij Paradise wat veranderd, kan natuurlijk ook nog. Afgelopen dagen veel Paradise geluisterd, niet 1 keer meer een glitch gehoord. Wat het geweest is? Tsja.
(Even OT: Ziggo was natuurlijk weer drama: als alles werkt prima, maar wee uw gebeente als er wat veranderd moet worden. Alle helpdesk medewerkers wel weer gesproken, gezellig bijpraten, wilt u het modem resetten? jahoor, als ik voor elke keer een euro kreeg kon ik nu stoppen met werken. Monteur aan huis voor een nieuwe aansluiting, ook motorrijder dus daar even gezellig mee bijgebabbeld. Uiteindelijk is een nieuw modem gestuurd waarna internet ons huisje weer kon bereiken. Was er wat mis met het oude modem? Vast niet, zal wel weer ergens in de adminstratie niet goed aangemeld staan. Het werkt nu, slot op de meterkast, niet meer aankomen

)
Er is dus weer internet, Paradise hikt niet meer, prima