3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33827
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik neem dat met een korrel zakje zout 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Zout uit een zakje? O, o....Henkjan schreef:Ik neem dat met eenkorrelzakje zout
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Gaan we nou weer een zwartepietendiscussie krijgen?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Nee, slakken over zout laten kruipen
I.g.g. is de prijs van die zekeringen vanuit de fabriek al gepeperd! Dat is zeker.
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9199
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Vast geïnspireerd door Johnny Walker daaroWalt schreef:Die bestaan al, de Synergistic Red fuse, daarna kwam de black en nu dus de nog betere Blue.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
De 2 stuks Audiomaat MBag L zijn binnen, ik denk dat ik ze eerst onder het stekkerblok ga proberen.
Gr. Walter
Gr. Walter
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Wat doet dat precies Walter?
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Het is dat ik niet kan liegen dat het gedrukt staat, of met droge ogen iemand iets aanpraten wat niet doet wat het belooft, maar dit is gouden handel voor goedgelovige mensen en verkopers zonder scrupules!Walt schreef:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik ben weer benieuwd naar je "subjectieve" bevindingen 
Zitten er nu mineralen in ?
mvgr. Leon
Zitten er nu mineralen in ?
mvgr. Leon
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Klopt, een mix van mineralen! Ik ben benieuwd, we gaan het zien.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
We zijn allemaal benieuwd, Walt.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Muziek uit een zakje?
Het moet echt niet gekker worden Walt
https://www.youtube.com/watch?v=jMr_jshnNOM
https://www.youtube.com/watch?v=jMr_jshnNOM
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Een zakje onder de linkerbal en de andere onder de rechter, is Walts echtgemalin ook weer tevreden. 
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Of:Pjotr schreef:Muziek uit een zakje?Het moet echt niet gekker worden Walt
https://www.youtube.com/watch?v=jMr_jshnNOM
[ Bekijk op youtube ]
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Kom maar op met die review Walter! 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Er wordt anders niks gelogen: er wordt gezegd dat het iets doet met je beleving. Ervaren dat je genaaid wordt is ook beleving.SSassen schreef:Het is dat ik niet kan liegen dat het gedrukt staat, of met droge ogen iemand iets aanpraten wat niet doet wat het belooft, maar dit is gouden handel voor goedgelovige mensen en verkopers zonder scrupules!Walt schreef:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Om het topic een beetje netjes te houden, bij deze het verzoek om aub niet teveel onzin en grappen te spuien, zeker als je zelf eigenlijk totaal geen ervaringen hebt met de besproken tweaks. Alvast bedankt!
Gr. Walter
Gr. Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Is eigenlijk ook niet zo aardig van me, ik zal me voorlopig verder inhouden.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Er wordt toch wel wat meer gezegd Richard:
[Quote]
"Werking
Het resultaat is altijd een verschoning van de weergave.
Meer kleur, meer lucht, meer timbre, scherpere afbeelding ( ook op tv-video-plasma etc) , meer dynamiek, meer uitklinken, meer rust, meer ruimte en ritme, meer genieten.
Minder scherpte in het hoog, minder vaag in het midden , minder bhhoem in het laag, minder ergernis."
Opvallend wel dat het resultaat hetzelfde is als hoe het werkt. En verder zijn "meer" en "minder" relatief. Minder scherp in het hoog: Heb je net het hoog op orde wordt het vager. Het omgekeerde voor het midden?
[Quote]
"Werking
Het resultaat is altijd een verschoning van de weergave.
Meer kleur, meer lucht, meer timbre, scherpere afbeelding ( ook op tv-video-plasma etc) , meer dynamiek, meer uitklinken, meer rust, meer ruimte en ritme, meer genieten.
Minder scherpte in het hoog, minder vaag in het midden , minder bhhoem in het laag, minder ergernis."
Opvallend wel dat het resultaat hetzelfde is als hoe het werkt. En verder zijn "meer" en "minder" relatief. Minder scherp in het hoog: Heb je net het hoog op orde wordt het vager. Het omgekeerde voor het midden?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ben ook benieuwd naar wat het wel/ niet doet.
Schrik wel van de stroom kabels daar. Daar zitten exact dezelfde stekker op die ik op mijn zelfbouw kabels gebruik De zwarte stekkers heb ik i.c.m. de belden 19364 en een mooie goudkleurige sleeve die bij m'n versterker past. Kosten €17,- met een daadwerkelijk goed afgeschermde kabel.
Bij Audio Maat €330,-! Niet om een discussie uit te lokken maar wel iets om op te letten lijkt me.
Schrik wel van de stroom kabels daar. Daar zitten exact dezelfde stekker op die ik op mijn zelfbouw kabels gebruik De zwarte stekkers heb ik i.c.m. de belden 19364 en een mooie goudkleurige sleeve die bij m'n versterker past. Kosten €17,- met een daadwerkelijk goed afgeschermde kabel.
Bij Audio Maat €330,-! Niet om een discussie uit te lokken maar wel iets om op te letten lijkt me.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Jammer dat een kritische reactie over de producent van de 'wonderzakken' zonder bericht hierover is verwijderd.
Blijkbaar is op dit forum je gezond verstand gebruiken en het veroordelen van 'audiokwakzalverij' verboden.
Ook dit bericht zal wel verwijderd worden.
Blijkbaar is op dit forum je gezond verstand gebruiken en het veroordelen van 'audiokwakzalverij' verboden.
Ook dit bericht zal wel verwijderd worden.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ga je zitten klagen? 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
We willen graag zelf blijven kiezen of we gemanipuleerd willen worden Dre.dre schreef:Ga je zitten klagen?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Minder minder !,Kijk maar uit je hebt zo een rechtaan aan je broekPjotr schreef:Er wordt toch wel wat meer gezegd Richard:
"Werking
Het resultaat is altijd een verschoning van de weergave.
Meer kleur, meer lucht, meer timbre, scherpere afbeelding ( ook op tv-video-plasma etc) , meer dynamiek, meer uitklinken, meer rust, meer ruimte en ritme, meer genieten.
Minder scherpte in het hoog, minder vaag in het midden , minder bhhoem in het laag, minder ergernis."
Opvallend wel dat het resultaat hetzelfde is als hoe het werkt. En verder zijn "meer" en "minder" relatief. Minder scherp in het hoog: Heb je net het hoog op orde wordt het vager. Het omgekeerde voor het midden?
