3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik neem dat met een korrel zakje zout 
Zout uit een zakje? O, o....Henkjan schreef:Ik neem dat met eenkorrelzakje zout
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Gaan we nou weer een zwartepietendiscussie krijgen?
Nee, slakken over zout laten kruipen
I.g.g. is de prijs van die zekeringen vanuit de fabriek al gepeperd! Dat is zeker.
-
wouter
- Ook commercieel actief
Vast geïnspireerd door Johnny Walker daaroWalt schreef:Die bestaan al, de Synergistic Red fuse, daarna kwam de black en nu dus de nog betere Blue.
De 2 stuks Audiomaat MBag L zijn binnen, ik denk dat ik ze eerst onder het stekkerblok ga proberen.
Gr. Walter
Gr. Walter
- SSassen
- Contacteer:
Wat doet dat precies Walter?
- SSassen
- Contacteer:
Het is dat ik niet kan liegen dat het gedrukt staat, of met droge ogen iemand iets aanpraten wat niet doet wat het belooft, maar dit is gouden handel voor goedgelovige mensen en verkopers zonder scrupules!Walt schreef:
Ik ben weer benieuwd naar je "subjectieve" bevindingen 
Zitten er nu mineralen in ?
mvgr. Leon
Zitten er nu mineralen in ?
mvgr. Leon
Klopt, een mix van mineralen! Ik ben benieuwd, we gaan het zien.
We zijn allemaal benieuwd, Walt.
Muziek uit een zakje?
Het moet echt niet gekker worden Walt
https://www.youtube.com/watch?v=jMr_jshnNOM
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Een zakje onder de linkerbal en de andere onder de rechter, is Walts echtgemalin ook weer tevreden. 
- pappaleo
- Contacteer:
Of:Pjotr schreef:Muziek uit een zakje?Het moet echt niet gekker worden Walt
[ Bekijk op youtube ]
Kom maar op met die review Walter! 
Er wordt anders niks gelogen: er wordt gezegd dat het iets doet met je beleving. Ervaren dat je genaaid wordt is ook beleving.SSassen schreef:Het is dat ik niet kan liegen dat het gedrukt staat, of met droge ogen iemand iets aanpraten wat niet doet wat het belooft, maar dit is gouden handel voor goedgelovige mensen en verkopers zonder scrupules!Walt schreef:
Om het topic een beetje netjes te houden, bij deze het verzoek om aub niet teveel onzin en grappen te spuien, zeker als je zelf eigenlijk totaal geen ervaringen hebt met de besproken tweaks. Alvast bedankt!
Gr. Walter
Gr. Walter
Is eigenlijk ook niet zo aardig van me, ik zal me voorlopig verder inhouden.
Er wordt toch wel wat meer gezegd Richard:
[Quote]
"Werking
Het resultaat is altijd een verschoning van de weergave.
Meer kleur, meer lucht, meer timbre, scherpere afbeelding ( ook op tv-video-plasma etc) , meer dynamiek, meer uitklinken, meer rust, meer ruimte en ritme, meer genieten.
Minder scherpte in het hoog, minder vaag in het midden , minder bhhoem in het laag, minder ergernis."
Opvallend wel dat het resultaat hetzelfde is als hoe het werkt. En verder zijn "meer" en "minder" relatief. Minder scherp in het hoog: Heb je net het hoog op orde wordt het vager. Het omgekeerde voor het midden?
[Quote]
"Werking
Meer kleur, meer lucht, meer timbre, scherpere afbeelding ( ook op tv-video-plasma etc) , meer dynamiek, meer uitklinken, meer rust, meer ruimte en ritme, meer genieten.
Minder scherpte in het hoog, minder vaag in het midden , minder bhhoem in het laag, minder ergernis."
Opvallend wel dat het resultaat hetzelfde is als hoe het werkt. En verder zijn "meer" en "minder" relatief. Minder scherp in het hoog: Heb je net het hoog op orde wordt het vager. Het omgekeerde voor het midden?
Ben ook benieuwd naar wat het wel/ niet doet.
Schrik wel van de stroom kabels daar. Daar zitten exact dezelfde stekker op die ik op mijn zelfbouw kabels gebruik De zwarte stekkers heb ik i.c.m. de belden 19364 en een mooie goudkleurige sleeve die bij m'n versterker past. Kosten €17,- met een daadwerkelijk goed afgeschermde kabel.
Bij Audio Maat €330,-! Niet om een discussie uit te lokken maar wel iets om op te letten lijkt me.
Schrik wel van de stroom kabels daar. Daar zitten exact dezelfde stekker op die ik op mijn zelfbouw kabels gebruik De zwarte stekkers heb ik i.c.m. de belden 19364 en een mooie goudkleurige sleeve die bij m'n versterker past. Kosten €17,- met een daadwerkelijk goed afgeschermde kabel.
Bij Audio Maat €330,-! Niet om een discussie uit te lokken maar wel iets om op te letten lijkt me.
Jammer dat een kritische reactie over de producent van de 'wonderzakken' zonder bericht hierover is verwijderd.
Blijkbaar is op dit forum je gezond verstand gebruiken en het veroordelen van 'audiokwakzalverij' verboden.
Ook dit bericht zal wel verwijderd worden.
Blijkbaar is op dit forum je gezond verstand gebruiken en het veroordelen van 'audiokwakzalverij' verboden.
Ook dit bericht zal wel verwijderd worden.
Ga je zitten klagen? 
We willen graag zelf blijven kiezen of we gemanipuleerd willen worden Dre.dre schreef:Ga je zitten klagen?
Minder minder !,Kijk maar uit je hebt zo een rechtaan aan je broekPjotr schreef:Er wordt toch wel wat meer gezegd Richard:
"Werking