Kom eens bij ons werken, krijg je een trap na als je geluk hebtHenkjan schreef:mooi man.
het enige dat ik krijg van mn baas is de groeten
Lamellenfrees
Moderator: Beheerdersteam
Re: Lamellenfrees
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: Lamellenfrees
Hier niet veel anders...Shadow schreef:Kom eens bij ons werken, krijg je een trap na als je geluk hebtHenkjan schreef:mooi man.
het enige dat ik krijg van mn baas is de groeten
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Lamellenfrees
Gefeliciteerd André
Ziet er i.d.d. als vanouds uit
Hopelijk is die systainer wel universeel qua maat?
Re: Lamellenfrees
Ja,hetzelfde als de Festool koffers.
Mooi zwaar gebouwd!
Morgen eens wat stoeien!
Mooi zwaar gebouwd!
Morgen eens wat stoeien!
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: Lamellenfrees
Gaaf André!
Ik heb maar 1 aanmerking bij die machine. De lineairgeleider van de slee is van aluminium (denk dat het nog steeds zo is). Houdt dat ding goed gesmeerd. Niet met een multispray ala wd40, maar met een beetje een substantiële olie. Als het goed is zit er een klein flesje echte olie bij.
Nu spreek ik natuurlijk uit de ervaring waarbij er tig+ biscuitjes per uur gefreesd werden, dus bij jou zal het wel meevallen, maar het is een puntje bij die machine.
Als je een keer een cursus wilt, dan kom ik wel langs
Ik heb maar 1 aanmerking bij die machine. De lineairgeleider van de slee is van aluminium (denk dat het nog steeds zo is). Houdt dat ding goed gesmeerd. Niet met een multispray ala wd40, maar met een beetje een substantiële olie. Als het goed is zit er een klein flesje echte olie bij.
Nu spreek ik natuurlijk uit de ervaring waarbij er tig+ biscuitjes per uur gefreesd werden, dus bij jou zal het wel meevallen, maar het is een puntje bij die machine.
Als je een keer een cursus wilt, dan kom ik wel langs
Re: Lamellenfrees
Ja het klinkt misschien best wel bijdehand, maar er zijn best wel wat handigheidjes waarvan ik door de jaren heen gemerkt heb dat ze niet erg bekend zijn, zelfs niet bij de vaklui.dre schreef:Een cursus!![]()
![]()
Dat sla ik niet af!
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: Lamellenfrees
Mag ik ook komen? Nooit te oud om te leren!dre schreef:Prima tip!
Een cursus!![]()
![]()
Dat sla ik niet af!
Re: Lamellenfrees
Hoewel die met micro verstelling voor de frees hoogte nog fijner is.holco schreef:De enige echte Lamello frees
