Nieuw hier
Moderator: Beheerdersteam
- John van Meteren
- Berichten: 8
- Lid geworden op: zo 17 feb 2019, 0:00
Nieuw hier
Goedendag dames en heren,
Onlangs dit forum gevonden en direct aangemeld.
Ik ben niet een zo'n grote audiofiel meer als jaren geleden maar vind het nog wel leuk om er iets mee te doen.
Al jaaaaaren in het bezit van 2x NAD 214 eindversterkers en 1x NAD T760, deze set bevalt mij tot nu toe prima. Ik heb de NAD 214 wat aangepast, zo zijn de relais en de 4 condensatoren vervangen (per versterker) door 6 stuks van een beter kwaliteit. De luidsprekers maak ik zelf, via een bestaand concept, op dit moment bestaat de set uit Vifa Korrekt XT mkII, deze is wat aangepast door een extra middentoon/bas toe te voegen, de standaard scheidingsfilter is hierdoor ook veranderd.
Mvg,
John
Onlangs dit forum gevonden en direct aangemeld.
Ik ben niet een zo'n grote audiofiel meer als jaren geleden maar vind het nog wel leuk om er iets mee te doen.
Al jaaaaaren in het bezit van 2x NAD 214 eindversterkers en 1x NAD T760, deze set bevalt mij tot nu toe prima. Ik heb de NAD 214 wat aangepast, zo zijn de relais en de 4 condensatoren vervangen (per versterker) door 6 stuks van een beter kwaliteit. De luidsprekers maak ik zelf, via een bestaand concept, op dit moment bestaat de set uit Vifa Korrekt XT mkII, deze is wat aangepast door een extra middentoon/bas toe te voegen, de standaard scheidingsfilter is hierdoor ook veranderd.
Mvg,
John
- John van Meteren
- Berichten: 8
- Lid geworden op: zo 17 feb 2019, 0:00
Re: Nieuw hier
Deze audio/wandmeubel onlangs gemaakt van steigerhout met daarin mijn audio configuratie. Het is nog niet helemaal af!
De luidsprekers krijgen binnenkort een fris kleurtje, dit doe ik zelf, ik beschik over een professionele spuitcabine.
De luidsprekers krijgen binnenkort een fris kleurtje, dit doe ik zelf, ik beschik over een professionele spuitcabine.
Re: Nieuw hier
Alle Johnnen zijn hier hartelijk welkom. Mooi gemaakt, je hebt gelukkig nog wel plaats voor een hele grote televisie.
- John van Meteren
- Berichten: 8
- Lid geworden op: zo 17 feb 2019, 0:00
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Nieuw hier
Welkom hier John!

Welkom hier John!John van Meteren schreef:ik beschik over een professionele spuitcabine.
