Hi, ik ben Roland.

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
RolandKamp
Berichten: 52
Lid geworden op: zo 28 dec 2014, 17:18

Hi, ik ben Roland.

Bericht door RolandKamp »

Al zo'n 5 jaar geleden plaatste ik hier mijn eerste post, dus nu de hobby weer een beetje opgepakt wordt is het ook tijd om mijzelf eens even voor te stellen.

Ik ben dus Roland, inmiddels 34 jaar. Werkzaam in de IT en naast mijn werk graag bezig met m'n handen. Dat heeft zich geuit in de zelfbouw van enkele elektrische gitaarbody's en menig ander knutselproject.

Ook elektrotechniek is me niet helemaal vreemd, al moet ik bekennen dat ik enkel maar (en met moeite) de schema's namaak en er weinig van snap anders dan hoe de soldeerbout vastgehouden moet worden.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15170
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Hi, ik ben Roland.

Bericht door Barry2001 »

Welkom Roland!
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: Hi, ik ben Roland.

Bericht door Douwe84 »

Welkom, veel plezier met de hobby!
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: Hi, ik ben Roland.

Bericht door SARK »

RolandKamp schreef:
... anders dan hoe de soldeerbout vastgehouden moet worden.
Dan ben je al verder dan een aantal forumleden :wink:
Welkom!
Plaats reactie