Daar helpen die zekeringetjes vast ook tegen.Shadow schreef:Jan heeft te veel positronen
3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moderator: Beheerdersteam
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Déjà vu: viewtopic.php?p=1865488#p1865488 heb toch zo het idee dat Walt zijn oorspronkelijke zijn doorgeslagenm en vervangen zijn. Rond die tijd ook: viewtopic.php?p=1866087#p1866087
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Nee gelukkig is er nog geen SR Blue zekering doorgeslagen, kan ze nu niet meer inkopen voor het bedrag toen, dat was mazzel hebben. Dus zou gelijk duur geintje zijn...
Gr. Walter
Gr. Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
"Vervolgens ben ik zo’n vijf jaar bezig geweest met het beoordelen van de klankmatige effecten van audio grade zekeringen van vier merken."
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Het is ook zwaar werk.!!
MISSCHIEN MAG HIJ OOK EERDER MET PENSIOEN.
MISSCHIEN MAG HIJ OOK EERDER MET PENSIOEN.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Hilarisch.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
En jij noemt dat hilarisch?FrancoB schreef:
Laatst gewijzigd door Pjotr op za 16 feb 2019, 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Aan de kwaliteit van zijn apparatuur zal het niet te kort schieten (Thiel, Classe) dus als deze tweaks dan naar zijn mening nog aanzienlijke verbeteringen brengen, dat zegt dat juist wat over de effectiviteit van deze tweaks.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Beslist, maar het is slecht te fotograferen. En deze is niet bij nieuwe maan genomen zoals die van jou Walt.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik weet niet wat grappiger is, de kleedjes of die drie kleine piramides op de grond voor zijn luidsprekers.
Gelukkig dat hij deze tweaks allemaal ontdekt heeft. Anders valt er vast niet te luisteren naar zijn installatie.
Maar wat als de zekeringen NOG meer effect hebben met 1 kleedje en 2 piramides per kant?
Gelukkig dat hij deze tweaks allemaal ontdekt heeft. Anders valt er vast niet te luisteren naar zijn installatie.
Maar wat als de zekeringen NOG meer effect hebben met 1 kleedje en 2 piramides per kant?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Juist als je zulke goede spullen hebt, hoef je geen 4 jaar uit te trekken voor je conclusies.

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Wie van jullie heeft het ook geprobeerd?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Zie een paar pagina's terug. Ik hoorde echt geen verschil, Leobus weer veel. En volgens Walt moet je al je apparatuur er van voorzien. Gezien ook de prijs van het spul heb ik toch meer lol van mijn centen elders.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik hoorde wel verschil,terwijl de verwachten nogal laag waren...... 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ach, ik verwachtte niets op voorhand en dan bedoel ik "niet negatief, niet positief", gewoon wat het liet horen. Heb al eerder gezegd, als anderen er baat bij hebben, gelukkig van worden en de centen er voor over: Prima toch. Maar daarmee ga ik het nog steeds niet horen. Misschien is het aardstraal afhankelijk? Je weet het niet... Het risico dat je er door in het ziekenhuis belandt lijkt mij vrij klein. Met sommige andere hobby's is dat wel anders 
- Bertje
- Ook commercieel actief
- Berichten: 1311
- Lid geworden op: zo 03 okt 2004, 23:05
- Locatie: Lunteren
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Voor tweakliefhebbers, ik soldeer de interne zekeringen er wel even uit en vervang ze door een draadbrug van materiaal naar wens. "Probleem definitief opgelost".
Alles voor een beter geluid...
Alles voor een beter geluid...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Wel even de zekering in de meterkast overbruggen en gaarne ook je hoofdzekering...
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik wacht tot er een rode versie op de markt komt, die geven een warmer geluid...
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Die bestaan al, de Synergistic Red fuse, daarna kwam de black en nu dus de nog betere Blue.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33826
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Gewoon een automaat er in
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Volgens mij kun je die Synergisticzekeringen zonder probleem overschilderen in elke gewenste kleur.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Kun je ze ook voor meer doorverkopen dan?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moest bij het bericht van het verscheiden van de acteur Bruno Ganz aan de volgende (welbekende) rant denken :
groet,
Aat
groet,
Aat
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Op marktplaats staan twee stuks Audiomaat MBag large, ik had laatst al 3 stuks Audiomaat MBag medium aangeschaft, eens kijken of we die 2 grote ook hier kunnen halen, altijd leuk om mee te experimenteren.
Gt. Walter
Gt. Walter
