Hallo ben Einstein en stel even voor
Moderator: Beheerdersteam
Hallo ben Einstein en stel even voor
Hallo ik heb net een paar boxjes afgerond die ik gemaakt heb voor een se buizenversterker. Heb ze gemaakt met alieexpres speakers very cheap , maar ze klinken geweldig. Heb het me ook niet zo moeilijk gemaakt met een gesloten systeem. Dus dacht ik een wat grotere uitdaging. De se buizenversterker dus en ook van alieexpres. Ik had wat wensen vooral qua uiterlijk . Ben ondertussen er al aardig mee gevorderd en heb.het met foto's ook bijgehouden .
Ben trouwens al aardig op leeftijd en heb deze hobby al erg lang.
Re: Hallo ben Einstein en stele even voor
Welkom Einstein!
Heb je nog wat meer info over je projecten?
We zijn hier dol op schema's,metingen en plaatjes!
Heb je nog wat meer info over je projecten?
We zijn hier dol op schema's,metingen en plaatjes!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Hallo ben Einstein en stele even voor
Welkom!
Zo'n nick schept wel verwachtingen natuurlijk
Zo'n nick schept wel verwachtingen natuurlijk
Re: Hallo ben Einstein en stele even voor
Ja dre ben.met een beetje veel projecten bezig en heb van alles uitgebreid schema foto's video's . Deze buizenbak bestaat uit kits modules en wat er tussen zit ontwerp ik zelf. Zo is de eindversterker zelf getekend in de trant van de voorversterker dat een kit is (McIntocht C22).Ben hier al over aan het schrijven bij (buizenversterker bouwen met alieexpres spullen ) . Iedereen mag aanschuiven .commentaar, tips en trucs altijd welkom. Ik ben pas verhuisd en heb mijn spullen nog liggen in mijn oude huis waaronder al mijn meetapparatuur maar ben hier al lid van de nerdclub waar we alles hebben zelfs een hout en metaalwerkplaats.
Re: Hallo ben Einstein en stele even voor
Een luidspreker in een monoliet bijvoorbeeldHenkjan schreef:Welkom!
Zo'n nick schept wel verwachtingen natuurlijk
Ook welkom natuurlijk
Anne
Laatst gewijzigd door Ah!buis op zo 10 feb 2019, 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Hallo ben Einstein en stele even voor
Hoi Albert van harte welkom in je hobby gemeenschap
Heb ook heeel veel AlieExpress spullen Merendeel is prima bruikbaar
Modules helaas veel Chinees en weinig goeds en zo vanzelf geleerd wat niet te kopen bijvoorbeeld Trafo,s .
En Buizen Werkt wel ..
dat is alles
Heb ook heeel veel AlieExpress spullen Merendeel is prima bruikbaar
Modules helaas veel Chinees en weinig goeds en zo vanzelf geleerd wat niet te kopen bijvoorbeeld Trafo,s .
En Buizen Werkt wel ..
Re: Hallo ben Einstein en stele even voor
Ook namens mijzelf welkom hier, en veel plezier gewenst.
(en kan iemand die spelfout in de titel even rechtzetten ? ziet er niet uit.)
(en kan iemand die spelfout in de titel even rechtzetten ? ziet er niet uit.)
