Nee niet helemaal, de officiele naam is Numitron trouwens dacht ik. Die VFD's die ik gebruik hebben een filament (gloeispanning) zo rond 3V, de segmenten stuur je vervolgens met iets van 24V aan. Met die MAX VFD driver die ik gebruik kun je dan ook nog Grids kiezen, dus welk getal je aan wilt sturen als je bv een IV21 gebruikt waar 8 digits in zitten, met ervoor nog een punt. Echt een mooi ding, MAX6921 om precies te zijn, kun je simpel serieel aansturen en doet vervolgens al het werk. Echt een dedicated VFD driver.
Die Numitron's kun je eenvoudig weg aansturen door 4,5V op een segment te zetten. Geen filament, lage spanning. Maar ben ff niet in m'n hobbyruimte, zal vh weekend er eens 1tje aansteken. Ben ook wel benieuwd hoe het eruit ziet

Laat het nog wel ff zien. Vind het ook snoepjes om te zien in elk geval
Maar om op je vraag terug te komen, die MAX driver stuurt dus met een hogere spanning dan de Numitrons kunnen hebben, zal niet gaan.
Edit: zit ff in de datasheet te kijken, minimum 'tube' spanning bij de MAX chip is 8V, dat stuurt 'ie ook uit, is teveel voor de Numitrons. Zou het aansturen dan bv met een LED driver kunnen doen.