Ik zal de boel binnenkort eens gaan afstoffenSSassen schreef:Dat kan jij Zweitse, daar heb ik alle vertrouwen in!Zweitse schreef:Misschien dat er volgende ZBA editie in Hengelo wel een ExtremA staat te spelen, moet ik dit jaar wel even flink door knutselen...
Extreem gewichtige klasse A
Moderator: Beheerdersteam
Re: Extreem gewichtige klasse A
Re: Extreem gewichtige klasse A
Wie weetShadow schreef:En dan ook je C1's mee he? Extrema aan een stel C1 speakers
Re: Extreem gewichtige klasse A
Het vooruitzicht alleen al zou me alles aan de kant schuiven om die Extrema spelend te krijgen 
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Extreem gewichtige klasse A
De vrouw leest hier niet mee begrijp ik hieruit?Shadow schreef:Het vooruitzicht alleen al zou me alles aan de kant schuiven om die Extrema spelend te krijgen
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Extreem gewichtige klasse A
Je kunt natuurlijk op een luisterdag niet luisteren als thuis, maar je kunt er wel vergelijken. Is altijd te regelen. Er was nu: klasse A, klasse AB, klasse D, en buizen aanwezig. Dan heb je wel zo ongeveer op de rij wat er in de mogelijkheden ligt.Mark V. schreef:Ik heb al diverse versterkers gehoord die niet of nauwelijks wat zouden doen aan het bronsignaal, buiten versterken. Bijv. NC400, 1200AS2. Maar ze klinken niet hetzelfde en beide zijn niet naar mijn smaak. Klasse D doet het voor mij helaas niet...SSassen schreef:Een ExtremA klinkt nergens naar, en da's ook de bedoeling...
Wellicht dat een klasse A die niet klinkt wel is wat ik zoek. Maar zonder deze te horen, weet ik dat natuurlijk niet...
Re: Extreem gewichtige klasse A
Die is nog gekker als ik!SSassen schreef:De vrouw leest hier niet mee begrijp ik hieruit?Shadow schreef:Het vooruitzicht alleen al zou me alles aan de kant schuiven om die Extrema spelend te krijgen![]()
![]()
...
Ik heb ook nog van tripath dingen gezien Barry?
Laatst gewijzigd door Shadow op ma 04 feb 2019, 23:03, 2 keer totaal gewijzigd.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Extreem gewichtige klasse A
Sander, heb je geen data meer van die printen? En anders, ik weet niet of je vaak bij dezelfde printboer besteld, vaak kun je reorderen.Mark V. schreef:Als er geen printen meer van zijn, heb ik ook weinig meer aan positieve reviews. Jammer.SSassen schreef:Niet meer helaas, wat voor review zoek je precies?
Re: Extreem gewichtige klasse A
Die printen was toch een Elektuur gegeven? Overigens re-orderen maakt het doorgaans niet goedkoper. Je moet daarvoor toch aantallen bestellen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Extreem gewichtige klasse A
Nee ik bedoelde dat de data al aanwezig is. En je slechts op 2 knoppen hoeft te drukken: reorder en de blauwe PayPal knop ernaast.
Re: Extreem gewichtige klasse A
oei ik zie het!, da's vreemd, er zal toch niks met hem aan de hand zijn?ds23man schreef:Co is al sinds 2 oktober 2018 niet meer actief op dit forum.![]()
Re: Extreem gewichtige klasse A
Het is niet te hopen, Co lijkt niet iemand die ineens de audio-hobby laat vallen.
Re: Extreem gewichtige klasse A
Inderdaad, en hij is nog altijd niet af. Speelt nog wel. Werk en teveel andere dingen om serieus met bouwen bezig te zijn. Ik kom gewoon tijd tekort. maar plannen heb ik nog genoeg.Pjotr schreef:Je ziet hem wel vaker lange tijd niet...
Co
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Extreem gewichtige klasse A
Welkom terug Co, we hebben je gemist (doet spontaan dikke knuffel doen) ... 
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Extreem gewichtige klasse A
Da’s met een reden, ik heb een zwak voor flinke voorgevels, dus ik ben bang dat het dan niet bij een knuffel blijft! ...

Re: Extreem gewichtige klasse A
SSassen schreef:Da’s met een reden, ik heb een zwak voor flinke voorgevels, dus ik ben bang dat het dan niet bij een knuffel blijft! ...![]()
![]()
