8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
@ Hans Beterschap daar in Dordrecht.
Ik had je graag weer eens gezien in Hengelo.
@ Tot morgen Sander.
Paul.
Ik had je graag weer eens gezien in Hengelo.
@ Tot morgen Sander.
Paul.
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
- Contacteer:
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Nog late aanmelding maar ik kom met Rudy mee..
Groet,
Gerjan
Groet,
Gerjan
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Ik wil maar even bevestigen dat de afdeling Zeeland wél komt
Oh ja en vrouwlief komt ook mee om dat gepolijst koper te beschermen
Oh ja en vrouwlief komt ook mee om dat gepolijst koper te beschermen
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Ach nee toch Hans. Beterschap voor jou en je vrouw!
@ de rest: ik heb er zin in
@ de rest: ik heb er zin in
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Ohhh, dus zij heeft daar uren op zitten poetsen?Shadow schreef:Oh ja en vrouwlief komt ook mee om dat gepolijst koper te beschermen
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Jup! En pas maar op, ze is een kop groter als je 
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Ik zal netjes ‘ja mevrouw’ en ‘nee mevrouw’ zeggen in dat geval
...
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Da's nie heel moeilijkShadow schreef:Jup! En pas maar op, ze is een kop groter als je
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Ja redelijk ze wou alle mensen over wie ik vertel eens in het echt zien, maar het kleurrijkste gezelschap kan niet helaas 
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Oh god, dus nu moet ik me de hele dag netjes gedragen? 
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Zoals Pippie Langkous zei: “Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan” 
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Late aanmelding! Ik kom mee met Mn Pa!
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Excuses, ik moet me helaas afmelden vanwege uitvaart waar ik achteraf toch bij verwacht wordt...... Veel plezier vandaag, maar dat zal vast goed komen 
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Sterkte rik!
Wij zijn er over 40 minuten denk ik
Wij zijn er over 40 minuten denk ik
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Veel luister- en kijkplezier allemaal! Jullie hebben een programma om van te watertanden.
Schiet af en toe een plaatje voor de thuisblijvers.

Schiet af en toe een plaatje voor de thuisblijvers.
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Ik wens jullie allen een prettige dag en Joram: niet appen tijdens het fietsen.
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Hij is met de AutoJohn P schreef:Ik wens jullie allen een prettige dag en Joram: niet appen tijdens het fietsen.
Dan kan je met je bovenbeen sturen onder het appen
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Veel plezier allemaal. Was afgelopen dagen in Ermelo, niet zo heel ver meer naar de luisterdag, maar was met collega welke gisteten toch echt naar huis wilde haha.
Hopenlijk maken jullie wat foto's, kan ik toch een beetje meegenieten!
Hopenlijk maken jullie wat foto's, kan ik toch een beetje meegenieten!
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Laat die foto’s maar komen inderdaad!
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Nobudget monitoren worden goed ontvangen, ik hoor veel positieve geluiden 
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Wow, ik zie een echte karlson coupler op die compression driver voor die rechter speaker!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Wel een beetje karig, tis al 3 uur en maar 1 foto...

Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Nou zie ik hier toch een OB met 2 maal Eminence per kant en een AMT tweeter. Dat intrigeert me.
Even terugspittend in dit draadje blijkt die meegebracht door ´Hans, iemand die niet op dit forum aktief is. Beetje jammer, niks over te vinden dus...
