Copper project
Moderator: Beheerdersteam
Re: Copper project
Zo nou ze staan op te warmen hoor;
Mooier 'beeld' als de tarkussen wel, minder rammelende ramen bij een klap op een trommel, dat dan weer wel.
Mooier 'beeld' als de tarkussen wel, minder rammelende ramen bij een klap op een trommel, dat dan weer wel.
Ben jij nu HV gecertificeerd? Hoppa, paar kV er opShadow schreef:Voor de liefhebbers;
IMG_20190128_181042684.jpg
IMG_20190128_181059877.jpg
Poetsdoek onder handbereik houden
Vandergraaff generator standbyPjotr schreef:Ben jij nu HV gecertificeerd? Hoppa, paar kV er opShadow schreef:Voor de liefhebbers;
IMG_20190128_181042684.jpg
IMG_20190128_181059877.jpg
Poetsdoek onder handbereik houden
Dankjewel! Nu verder met versterkers en dan eens een ob bouwenleonidas schreef:Vind ze erg mooi geworden !!
complimenten
mvgr. Leon.
Als je ze aan klikt draaien ze en worden ze fullscreen, sorry is sinds forumupdate zo 
Shadow schreef:Als je ze aan klikt draaien ze en worden ze fullscreen, sorry is sinds forumupdate zo
Dit is gewoon uitlokking voor het zetten van een duimafdruk. Dit is wel een fijner maatje als die hoorns, hier ga je wel plezier van hebben.
De hoorns heb ik na Breda 2018 zó de kar in gegooid nadat ik de drivers er uit gehaald heb John, klonk echt nergens naar in vergelijking met iedere andere speaker die ik daar gehoord heb, leuke oefening maar nee. Tijdje met de DT3W’s gedraaid tot ik de Paul Carmody Tarkus overnam van een forumlid, die staan nu op de nominatie om te verhuizen denk ik 
-
rdv300b833
Heel fraai.
Ik kijk (luister...) uit naar deze Copper-projects op de ZBA dag te Hengelo aanstaande zaterdag.
Wil je ze ALSJEBLIEFT netjes inpakken; ze zijn zo mooi dat dit bijna een beperking op meenemen is....
Mijn setje demo-speakers is van huis uit al een gooi-en-smijt luidspreker geworden dus een kras doet niet direct pijn. Als ik jouw vlijt zie....netjes inpakken en neem de tijd voor goed inladen.
Tot zaterdag,
Reinout
Ik kijk (luister...) uit naar deze Copper-projects op de ZBA dag te Hengelo aanstaande zaterdag.
Wil je ze ALSJEBLIEFT netjes inpakken; ze zijn zo mooi dat dit bijna een beperking op meenemen is....
Mijn setje demo-speakers is van huis uit al een gooi-en-smijt luidspreker geworden dus een kras doet niet direct pijn. Als ik jouw vlijt zie....netjes inpakken en neem de tijd voor goed inladen.
Tot zaterdag,
Reinout
allemaal welgemeend Shadow 
dan is blozen overbodig !
gewoon : ere wie ere toekomt toch ?
mvgr. Leon
dan is blozen overbodig !
gewoon : ere wie ere toekomt toch ?
mvgr. Leon
Idd welgemeend. Ik had ze in Alphen al gehoord en ze klinken echt heel fijn. Een resultaat waar je best trots op mag zijn.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
5 jaar geleden was het, laatste keer Copper project in Hengelo
volgens mij zelfs in dezelfde ruimte. Maakten een goede indruk toen.
Was dat alweer 5 jaar geleden?Barry2001 schreef:5 jaar geleden was het, laatste keer Copper project in Hengelovolgens mij zelfs in dezelfde ruimte. Maakten een goede indruk toen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Nu ik de foto zie, is inderdaad dezelfde ruimte.
PS ik weet zelfs de tijd nog.
PS ik weet zelfs de tijd nog.