https://www.audiophonics.fr/en/preamp-m ... 12192.htmldre schreef:Er is zelfs plaats voor een phonotrap!
Zoiets
Moderator: Beheerdersteam
https://www.audiophonics.fr/en/preamp-m ... 12192.htmldre schreef:Er is zelfs plaats voor een phonotrap!
Je bedoelt zoiets als dit soms ?Pjotr schreef:Dan zou ik er gewoon iets met een PGA in stoppen. De huidige generatie is erg goed.
dre schreef:Met deze versterkers zou ik wel inzetten op een 'mooie' pre.......
Een Pass labs?
Pass komt ook met een versie, ik denk dat ik die ga proberen...dre schreef:Leuk!