Nee, van die draadjes/kabeltjes.ray5150 schreef:En je had een pakje penlite batterijen besteld ?
ZBA CA versterkers bouwen
Moderator: Beheerdersteam
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Hij had de rekening opgemaakt aan de hand van de prijzen van de kleinere stekkers ja, die zijn iets goedkoper.beijert schreef:Verwacht hij dat jij geld over maakt om hun eigen verkeerde levering? Of had je te weinig betaald voor de juiste goederen?
Eens wat anders als een Modushop doos en hij lijkt erg op de X-lijn van Musical Fidelity waar ik een cd speler van heb...
Intern is ie 250x330x70 (bxdxh) dus dat kan best, riepen jullie bij de vorige gelijk da da nie ging 
Kweenie hoor maar die X-lijn versterkers van MF klonk behoorlijk belabberd....
Of ze nou te strak in de broek zitten of niet

Dus gaat deze beter klinken! Voor mij is de cirkel dan rond, 1 eindversterker, 1 met Afdac-lb en één met analoge input en volumeregeling.
Zet em dan tenminste in een sinaasappelkissie. CA's zijn niet bedoeld om MF X-cans op te leuken
Nou ja gaat toch niet passen zonder proppen.... 
Plek zát joh;
Ruimte voor een kaku links en een volumeregelaar rechts
Ruimte voor een kaku links en een volumeregelaar rechts
Dat is overwogen, maar zo dicht bij die trafo's enzo? Lijkt me geen goed idee met mV signalen 
Moet wel Mu materiaal zijn dan, zal eens kijken of ik nog een kapotte scoop heb liggen.
Ach ik heb hem ook in 235mm x 270mm zitten bij 60mm hoog. Maar ik heb ook niet zo'n lange Shadow
Ok, wel zonder ponopre, tidal dac, USB, frambozen enz. Maar wel met inschakel vertraging en zo...

Ok, wel zonder ponopre, tidal dac, USB, frambozen enz. Maar wel met inschakel vertraging en zo...
Ja die zit net als bij m'n CA+Afdac-lb tegen het front aan toch?
I.d.d. Ga ik er voor V2 wel een nette print voor maken die gewoon op de bodem geschroefd kan.
Ja mooi en dan een plexiglas deksel op de behuizing.dre schreef:Gespiegeld?
Eer van je werk.